شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =

خرید بطری جار پلاستیکی 60 سی سی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات بطری جار پلاستیکیفروش انواع بطری 60 سی سی

خرید بطری جار پلاستیکی 60 سی سی بیشتر از سمت تولیدی ها و کارخانه هایی صورت می گیرد که محصولاتی چون روغن های گیاهی، اسانس ها و دارو ها و شربت های درمانی را تولید می کنند. این بطری ها در ابعاد و دهانه ها استاندارد و مختلفی تولید شده اند که امکان عرضه و خرید بطری پلاستیکی عمده از طریق همین سایت امکان پذیر می باشد.

خرید بطری جار پلاستیکی 60 سی سی

خصوصیات بطری جار پلاستیکی

خصوصیات بطری جار پلاستیکی به خوبی می دانیم برای آن که ارائه یک محصول با توجه رو به رو شود بسته بندی آن بسیار حائز اهمیت است. روش های مختلفی برای این امر وجود دارد که بطری های جار پلاستیکی یکی از این روش ها می باشد. در این بخش می خواهیم به بررسی خصوصیات این بطری ها بپردازیم تا شما بیشتر با آن ها آشنا شوید.

این بطری ها از جنس پلاستیک های فشرده درجه یک تولید می شوند، و این جنس به آن ها وزن سبکی داده است، به همین دلیل جا به جایی آن ها به ویژه در حجم بالا به آسانی صورت می گیرد. نکته ای که نیاز است توجه داشته باشید درجه کیفیت پلاستیکی که در تولید این بطری ها به کار برده می شود است، چون اثر مستقیمی بر کیفیت موادی که داخل آن ها ریخته می شود، می گذارد.

این بطری ها در ابعاد مختلفی قابل عرضه هستند که براساس گنجایشی که دارند در حوزه های مختلفی کاربرد پیدا می کنند، از جمله نوشابه ها، دوغ، آب میوه، آب معدنی و… . این ابعاد را در شکل های مختلف تولید می کنند، به این گونه که بطری جار پلاستیکی استوانه و کتابی نمونه ای از این شکل ها می باشند.

نوع دربی که به روی آن ها تعبیه می شود از دیگر خصوصیاتی است که در این محصولات می توان مورد توجه قرار داد.

فروش انواع بطری 60 سی سی

فروش انواع بطری 60 سی سی همانطرو که اشاره کردیم بطری های پلاستیکی در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند، و هر کدام برای محصول خاصی مناسب است، به عنوان مثال بطری هایی که برای نوشیدنی به فروش می رسد با بطری هایی که برای دارو ها تولید می شوند از ویژگی هایی متفاوتی برخوردار می باشند.

علاوه بر این رنگ بدنه این بطری ها از دیگر عامل های تنوع دهنده ای می باشد که فروش آن را پر رونق تر کرده است، به این دلیل که در بعضی از شیشه های رنگی لایه هایی به کار برده می شود که محافظ در برابر اشعه خورشید و نور می باشد، و انتخاب مناسبی برای محصولاتی چون قرص ها و شربت های دارویی می باشد.

فروش بطری 60 سی سی پلاستیکی در متنوع ترین مدل ها و ابعاد آماده عرضه به شما خریداران عمده می باشد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید