شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =

فروش عمده چاپ سیلک اسکرین

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ سیلک اسکرین چیست؟قیمت جدید چاپ سیلک اسکرین

از رایج ترین و شایع ترین روش های فروش چاپ سیلک اسکرین می توان به فروش عمده اشاره کرد که دارای قیمت مناسب و ویژگی های متفاوت از سایر روش ها می باشد. علت مناسب بودن قیمت فروش چاپ سیلک عمده، فروش بخش زیادی از این محصول در مدت زمان که به مشتری و خریدار می باشد که باعث شده بسیاری از افراد از ین نوع روش فروش استفاده کنند. 

فروش عمده چاپ سیلک اسکرین

چاپ سیلک اسکرین چیست؟

چاپ سیلک اسکرین چیست؟ امروزه انواع روش ها و مدل های چاپ وجود دارد که از جمله روش های چاپ برای تصاویر می توان به به چاپ سیلک اسکرین اشاره کرد. در این روش برای چاپ تصاویر از یک پارچه ی طوری شکل با سوراخ و حفره های بسیار ریز استفاده می شود. این روش چاپ برای نخستین بار در کشور ژاپن با استفاده از یک پارچه ی ابریشمی انجام شده و به همین علت به آن سیلک به معنای ابریشم می گویند. 
از طریق ین نوع روش چاپ می توان انواع تصاویر تک رنگ و یا چند رنگ را بر روی سطح مورد نظر انجام داد. در این روش ابتدا توری یا همان پارچه ی حفره دار در قاب مورد نظر به طور کامل ثابت می شود و بعد از آن تصویر انتخاب شده بر روی این نوع توری به صورت کاملا دقیق نقش می بندد. در این روش قسمت هایی از تصویر مورد نظر که نیازی به رنگ ندارد، با یک نوع ماده مخصوص به نام حساس هلاک کننده پوشیده و پنهان می شود. 
در مرحله ی بعد قسمت زیرین کار با استفاده از فشار یک عدد غلتک یا کاردک مخصوص به قسمت سطح چاپ شده انتقال داده می شود. در آخرین مرحله رنگ تنها از قسمت هایی که با استفاده از مواد مخصوص مسدود نشده است، به تصویر مورد نظر منتقل می شود. 
این نوع روش چاب نسبت به دیگر روش های دارای مزایای می باشد که از مهمترین آنها می توان به مناسب بودن قیمت آن اشاره کرد. 

قیمت جدید چاپ سیلک اسکرین

قیمت جدید چاپ سیلک اسکرین قیمت چاپ اسکرین بر اساس عوامل و موارد مختلفی تعیین و مشخص می شود. با توجه به شرایط بازار و نوسانات آن قیمت این محصول روز به روز افزایش پیدا می کند که قیمت جدید آن نیز نسبه به قبل و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، افزایش داشته است. 
قیمت جدید این نوع چاپ توسط انواع سازمان ها و اتحادیه های مربوطه انجام می شود که قیمت جدید آن نسبت به قبل افزایش داشته که علت اصلی افزایش قیمت این چاپ، گران شدن مواد اولیه و نوسانات بازار می باشد. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید