شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

فروش ویژه دستگاه تامپو برقی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت دستگاه تامپو برقی با تامپو دستیتولید دستگاه تامپو برقی

چاپ تامپو از نمونه چاپ های پرکاربرد می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و در واقع برای انجام چاپ تامپو نیاز به دستگاه تامپو برقی خواهیم داشت تا عملیات چاپ با سرعت و دقت بالا انجام گیرد.

به همین منظور و در راستای رفاه حال خریداران، شرایط فروش دستگاه تامپو برقی ربه صورت ویژه فراهم گردیده است تا مصرف کنندگان بتوانند، این محصول را باکیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایند.

فروش ویژه دستگاه تامپو برقی

تفاوت دستگاه تامپو برقی با تامپو دستی

تفاوت دستگاه تامپو برقی با تامپو دستی

چاپ تامپو از نمونه چاپ های ساده ای بوده که بدون نیاز به حرارت و کامپیوتر چاپ را انجام داده و جوهر را بر روی طرح مورد نظر پیاده سازی خواهد کرد و در واقع این مدل از چاپ بر روی سطوح مختلفی مانند شیشه، فلز و پلاستیک قابل اجرا می باشد. زیرا برای دستگاه چاپ تامپو از هر جوهری می توان استفاده نمود و مطابق با جوهر استفاده شده بر روی سطح مورد نظر عملیات چاپ انجام خواهد گرفت.

و با توجه به این که عامل چاپ کننده دستگاه از جنس سیلیکونی و نرم می باشد، بنابراین قابلیت چاپ بر روی تمامی سطوح صاف، منحنی، برجسته و تو رفته فراهم می گردد.

البته برای انجام این نوع چاپ نیاز به دستگاه چاپ تامپو خواهیم داشت که معمولا این دستگاه در ابعاد و عملکرد های مختلف طراحی و تولید گردیده است.

اما دو نمونه پرکاربرد از این دستگاه به صورت چاپ تامپو دستی و چاپ تامپو برقی موجود می باشد که در ادامه به مقایسه این دو دستگاه خواهیم پرداخت.

در واقع تفاوت اساسی چاپ تامپو دستی و برقی بر اساس نیروی محرکه این دو دستگاه می باشد. به طوری که چاپ تامپو دستی، دارای اهرمی بوده که توسط نیروی انسانی، حرکت داده می شود و در نهایت با حرکت اهرم عملیات چاپ انجام خواهد شد.

و اما در چاپ تامپو برقی، اهرم دستگاه به کمک نیروی الکتریسته و برق شهری کار خواهد کرد.

بنابراین دستگاه تامپو برقی از سرعت بالاتری برخوردار بوده و به منظور چاپ در تیراژ بالا مورد استفاده قرار خواهد گرفت‌. در حالی که دستگاه تامپو دستی، به دلیل سرعت پایینی که داشته، صرفا به منظور مصارف خانگی و یا آموزشی کاربرد خواهد داشت.

معمولا دستگاه تامپو دستی نسبت به نوع برقی آن در ابعاد و اندازه های کوچک تری تولید می گردد. به طوری که دستگاه تامپو کوچک از وزن پایینی برخوردار بوده و قابلیت حمل و جا به جایی را خواهد داشت.

تولید دستگاه تامپو برقی

تولید دستگاه تامپو برقی

 امروزه چاپ تامپو از به صرفه ترین و راحت ترین چاپ ها می باشد، به گونه ای که بر روی موارد زیادی از اشیا در شکل ها و جنس های مختلف امکان انجام این نوع چاپ وجود خواهد داشت.

بنابراین تولید کننده دستگاه تامپو برقی اقدام به ساخت نمونه های با کیفیت و قیمت مناسب این محصول نموده است تا دراین راستا با تولید دستگاه های مدرن تامپو برقی، کمک به پیشرفت صنعت این چاپ در کشور نماید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید