شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 3 =

خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ساده انواع درب بطری پلاستیکیقیمت درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸ برای مشتریان به صورت غیر حضوری وجود دارد. این محصول توسط بهترین برندها تولید شده و از خصوصیات ویژه بهره مند می باشد. با این وجود می ‌توان از قیمت های بسیار مناسب برخوردار شد. همچنین در صورت نیاز می توان به صورت عمده آن را سفارش داد. این محصول در خارج از کشور نیز صادر می شود.

خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

بررسی ساده انواع درب بطری پلاستیکی

بررسی ساده انواع درب بطری پلاستیکی درب بطری پلاستیکی در انواع مدل و رنگ ها تولید می‌ شود که معمولا برای پلمپ کردن این بطری ها به کار می رود و ابعاد مختلفی دارند؛ در زیر برخی از انواع این درب ها برای شناخته بیشتر آورده شده اند:

  • درب پلاستیکی دو تکه
  • درب پلاستیکی گاز بند
  • درب پلاستیکی آب بند
  • درب پلاستیکی فوم دار
  • درب پلاستیکی قفل کودک

هر کدام از این محصولات از نظر سایز و اندازه با یکدیگر متفاوت می باشند و بیشترین کاربرد را در بسته بندی مواد غذایی مانند بطری نوشابه و نوشیدنی های گازدار به خود اختصاص داده اند؛ در تهیه این محصولات از بهترین مواد پلیمر استفاده شده است که استانداردهای لازم را دارند و بسیار با کیفیت می باشند.

این درب ها می توانند فشار محتویات داخل خود به خصوص نوشیدنی های گازدار را به راحتی تحمل کنند و هیچ گونه هوایی را به داخل راه نمیی دهند، یکی از کاربردی ترین انواع آن درب بطری پلاستیکی آلفا می باشد که برای محصولات که حجم پایین دارند مانند مواد آرایشی و بهداشتی به مصرف می رسد.

قیمت درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

قیمت درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸ قیمت درب بطری پلاستیکی دهانه 18 تحت تأثیر بسیاری از پارامترها قرار دارد که از مهم‌ ترین آنها می‌توان کیفیت و نام برند را نام برد؛ کیفیت تا حد بسیار زیادی تعیین می‌کند که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد، نرخ این کالا بستگی به نوع مواد اولیه و تولید آن دارد؛ همچنین در خط تولید مخارجی در نظر گرفته شده که می‌تواند در نرخ نهایی محصول تأثیرگذار باشد.

جهت استعلام تازه ترین قیمت ها می توان با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کرد؛ جهت برقراری ارتباط در قسمت پایین شماره‌ هایی وجود دارد که می‌ توان به راحتی از آنها استفاده نمایید، قبمت ها به صورت کاملاً تازه و به روز شده در یک جدول مشخص تنظیم می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار داده می شوند.

آگاهی از قیمت خرید بطری پلاستیکی می تواند کمک فراوانی به خریداران کند تا به درستی سفارش خود را تکمیل نمایند؛ پس از بررسی قیمت می توانید با استفاده از شماره های ذکر شده با فروشندگان تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت عمده و کلی به ثبت برسانید، تمامی سفارشات به محل مورد نظر در سراسر کشور ارسال می‌شوند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید