شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 5 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

فروش تریگر دهانه 29 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی تریگر دهانه 29قیمت انواع تریگر دهانه 29

استفاده از تریگر برای صنایع مختلف رواج زیادی دارد، این تریگرها در اندازه و سایزهای متنوع برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند، این محصول امروزه با تکنولوژی‌های برتر مطابق استانداردهای جهانی با درجه کیفی فوق‌العاده تولید شده و کارایی بی نظیری دارد، به همین دلیل بسیار با اهمیت در بازارهای داخلی و خارجی بوده و فروش حداکثری دارد، فروش تریگر دهانه 29 گرمی در تنوع گوناگون با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها انجام می شود.

فروش تریگر دهانه 29 گرمی

مشخصات فنی تریگر دهانه 29

مشخصات فنی تریگر دهانه 29 از جمله مشخصات فنی تریگر دهانه 29 می‌توان موارد زیادی راهنما برد، این تریگر کاربردهای زیادی برای پاشش انواع مایعات دارد که آن را برای انواع ضدعفونی کننده ها، مواد آرایشی بهداشتی، مواد شوینده، انواع پاک کننده ها، تمیز کننده ها و برای مصارف دارویی به کار می برند، دارای سطح پاشش خوبی بوده و تریگرها تشکیل شده از نازل و پاشش هستند، تریگرها پاشش را به صورت های افشانه، پرتابی رگباری، مه‌آلود، به صورت پیوسته، به صورت کف و فومی انجام می دهند.

این تریگرها دارای دهانه با سایز 29 بوده و از ارقام صادراتی می باشد، دوام و استحکام آن بالا است و در برابر فشارهای مختلف و انواع آسیب ها حداکثر مقاومت را دارد، این محصول برای پاشش مایعات با غلظت های متفاوت به کار رفته و در رنگ بندی و ظاهر متنوع برای مصارف مختلف ارائه می شوند.

این محصول بسیار پیشرفته بوده و به صورت های مدرن و کلاسیک ارائه می شود، همچنین بر اساس نیاز مشتری نیز طراحی و ساخته شده و ایمنی بالایی دارد، زیرا دارای قفل است که کودکان قدرت باز کردن و استفاده از آن را ندارند، ممکن است داخل اسپری مواد شیمیایی باشد، بنابراین بدون هیچ گونه خطری برای کودکان عمل می کند.

این محصول در موادی که مایع سمی است با خاصیت کف زدایی عمل کرده و از آسیب زدن به ریه ها جلوگیری می کند، قفل های تریگر دارای انواع مختلفی هستند که امنیت بالایی دارند، استفاده از آن آسان است، بسیار به صرفه است قابلیت استفاده چند باره دارد.

قیمت انواع تریگر دهانه 29

قیمت انواع تریگر دهانه 29 برای خرید تریگر به مرکزی معتبر مراجعه کرده و میزان مرغوبیت و کیفیت محصول و عملکرد آن را در نظر داشته باشید، موضوعی که برای خریداران اهمیت ویژه‌ای دارد هزینه های محصول می باشد، با مراجعه به این مرکز می توانید محصول را تضمینی در بهترین بسته بندی های استاندارد و معتبر خریداری کرده و از تخفیفات استثنایی و بهینه نیز بهره مند شوید.

قیمت تریگر دهانه 29 بسته به فاکتورهایی چون نوع محصول و کیفیت و کارایی آن تعیین می شود، وارداتی و صادراتی بودن محصول نیز بر تعیین قیمت ها بسیار موثر است، عامل دیگر برند تولیدی و نوع بسته بندی کالا است که در قیمت ها بسیار تاثیر گذار است، شرایط مختلف بازار مانند نوسانات گوناگون و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت‌ ها تاثیر می‌ گذارد.

برای خرید ارزان ترین تریگر صادراتی مرغوب در بسته بندی های معتبر و سالم می توانید از طریق مرکز فروش تریگر اقدام نمایید، هم چنین وب‌ سایت‌ها و فروشگاه های آنلاین تاسیس کرده و بهترین محصول درجه یک صادراتی را ارائه می دهد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید