شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 1 =

نمایندگی دستگاه چاپ سیلک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های دستگاه چاپ سیلکفروشنده بهترین دستگاه چاپ سیلک ارزان

سیلک جهت چاپ تصویر کاربرد دارد و در آن از پارچه با توری با سوراخ‌های بسیار ریزی استفاده می‌شود. چاپ سیلک نیز به روشی گفته می شود که در آن تور ابریشم بر روی قالب یا چهار چوب از جنس چوب یا فلز قرار می گیرد و با داروی ژلاتین، آغشته شده. بدین ترتیب عمل چاپ صورت می گیرد. دستگاه چاپ سیلک قابلیت چاپ مسطح بر روی هر نوع جنسی با هر شکل هندسی را دارد. جهت خرید انواع این دستگاههای پر کاربرد به آدرس‌های نمایندگی مندرج در سایت مراجعه نمایید.

نمایندگی دستگاه چاپ سیلک ارزان

انواع مدل های دستگاه چاپ سیلک

انواع مدل های دستگاه چاپ سیلکدستگاه چاپ سیلک دارای انواع مختلفی می‌باشد که در ادامه این مقاله به اختصار به شرح هر یک می‌پردازیم.
دستگاه چاپ سیلک دستی: این نوع دستگاه جزو قدیمی‌ترین و ساده ترین انواع دستگاه چاپ ارزان به شمار می‌رود. در این روش شابلون پس از عکاسی به گیره سوار شده و پس از ریختن رنگ و کشیدن اسکوجی چاپ روی جسم مورد نظر زده می‌شود. این روش به علت دستی بودن در تیراژ بالا خسته کننده می‌باشد.
دستگاه چاپ سیلک چند رنگ: این دستگاه چند طرح که مکمل هم هستند و روی یک عکس طراحی شده اند، روی دستگاه بسته می‌شوند و با ریختن چند رنگ مختلف و کشیدن اسکوجی چاپ انجام می‌شود.
دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک: بعد از گرفتن شابلون و بستن آن روی دستگاه و تنظیم اندازه چاپ و ریختن رنگ داخل شابلون عملیات چاپ بصورت فرمان دادن به دستگاه از طریق پدال و یا تایم دادن به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. از مزایای این دستگاه های اتوماتیک چاپ سیلک نسبت به دستگاه ها و گیره های چاپ سیلک می‌تواند یکدست بودن چاپ سیلک و راحتی کار در تیراژ بالا بدون خستگی کاربر در حین چاپ سیلک نام برد.
دستگاه دستگاه چاپ سیلک ستاره ای یا همان چرخشی: شیوه کار این دستگاه به این صورت است که همزمان با بستن چند کلیشه در یک طرح چاپی، عملیات کاردک کشی و چاپ سیلک بصورت اتوماتیک انجام می‌شود و همچنین چرخش شابلون و میز های چاپ بصورت اتوماتیک می‌باشد. از مزایای این دستگاه می‌توان به این مسئله اشاره کرد که بین هر سیستم چاپ سیلک یک فلاشر خشک کننده سطحی گذاشته شده است تا چاپ اول زیر کلیشه چای چاپ بعدی به علت خیس بودن سطح چاپ نچسبد.
دستگاه چاپ سیلک ریلی: بعد از گرفتن و عکاسی روی دستگاه بسته می‌شود و میز دستگاه به صورت ریلی و خودکار به چاپ می‌پردازد.
دستگاه چاپ رولی: معمولا این روش برای پارچه و نایلون استفاده می‌شود به این صورت که رول به یک طرف دستگاه بسته شده و دستگاه به صورت خودکار شروع به چاپ طرح و رول مجدد می‌نماید.
دستگاه گرد زن سیلک: برای سطوح گرد مانند بطری و لیوان کاربرد دارد و عملیات چاپ از چپ به راست انجام می‌شود.
دستگاه چاپ سیلک بادکنک: این دستگاه هم بصورت چرخشی می‌باشد و باد کردن بادکنک و چاپ و خشک کردن بصورت چرخی روی این دستگاه انجام می‌شود.

فروشنده بهترین دستگاه چاپ سیلک ارزان

فروشنده بهترین دستگاه چاپ سیلک ارزانهمانطور که در بالا اشاره شد در کشور ما دستگاه های چاپ سیلک  در دو مدل دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک و دستگاه چاپ سیلک دستی تولید و روانه بازار می‌شود. نمایندگی‌های ما فروشنده دستگاه چاپ سیلک ارزان در کشور می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس نمایندگی‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.

Call Now Buttonتماس بگیرید