شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

تولید بطری روغن زیبا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از بطری پت رنگیپخش عمده بطری روغن زیبا

بسیاری از شرکت های داخلی با برندهای متعدد انواع بطری روغن را تولید و عرضه می کنند. تولید بطری روغن زیبا علاوه بر ایجاد ظاهر چشم نواز سبب جلب توجه افراد می شود و هم چنین می توان تبلیغات متنوعی را روی آن درج کرد. این محصول با بهترین مواد و دستگاه های مدرن تولید می شود و عاری از هرگونه مواد شیمیایی و مضر می باشد.

تولید بطری روغن زیبا

مزایای استفاده از بطری پت رنگی

مزایای استفاده از بطری پت رنگی ظروف پت از پر کاربرد ترین پلیمر ها در صنعت محسوب می شوند و از ماده ای به نام پلی اتیلن ساخته شده اند. بطری های پت متناسب با مایع درون دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند که امروزه برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها نظیر؛ نوشابه، آبمیوه، آب معدنی و….. استفاده می شوند.

تولید پت رنگی با استفاده از فناوری پیشرفته در حال گسترش می باشد و علاوه در تولید بطری های نوشیدنی، به عنوان قوطی روغن های گیاهی، روغن ترمز، بطری های تینر و…. کاربرد دارد. بطری پت رنگی، خواص و کاربرد های زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

این بطری ها از خاصیت نفوذ ناپذیری بالایی برخوردارند به صورتی که مواد و رطوبت درون، به هیچ وجه به خارج نشت نمی کنند. به دلیل ترکیبات عالی پلی استر، از استحکام زیادی در برابر ضربه و شکستن و هم چنین سوراخ شدن برخوردار هستند. بطری پت رنگی برای روغن بسیار مناسب است؛ زیرا به دلیل رنگی بودن در برابر اشعه های مضر از محتویات درون محافظت می کند و هم چنین استحکام زیادی در برابر فرورفتگی و تغییر شکل دارد.

این بطری ها به دلیل وزن کم، حمل و نقل راحتی دارند. برخی از بطری ها دسته ای در کنار خود دارند که علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا سبب استفاده راحت تر می گردد.

بطری های پت رنگی به گونه ای ساخته شده اند که هیچ تاثیری روی رنگ، مزه و بوی مایع درون نمی گذارند و پوششی مقاوم در برابر گرما و فشار محسوب می شوند.

پخش عمده بطری روغن زیبا

پخش عمده بطری روغن زیبا پخش بطری روغن در اندازه و حجم های متنوع و با مناسب ترین قیمت در بازار های خرید و فروش بطری به صورت عمده از طریق سایت های اینترنتی انجام می شود. پخش عمده این محصولات برای هر دو طرف چه خریدار و چه فروشنده سود خوبی دارد.

بسیاری از کارخانه های تولید کننده انواع بطری را به صورت عمده پخش می کنند که در این صورت با قیمت کمتری عرضه می نمایند از این رو خریداران بیشتر تشویق می شوند این محصولات را به صورت عمده تهیه نمایند. از طرفی ظاهر زیبای آن گزینه دیگری برای جلب توجه می باشد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید