شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 2 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

فروشگاه چاپ سیلک برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از چاپ سیلک برجستهتوزیع کننده چاپ سیلک برجسته

چاپ سیلک برجسته، یکی از بهترین روش های چاپ صنعتی تصاویر است که بر روی سطوح مختلفی انجام می شود؛ در این روش از شابلون یا کلیشه برای انتقال طرح کمک می گیرند؛ شابلون در واقع، نوعی پارچه یا توری نازک با سوراخ های ریز است که به کمک یک چارچوب یا قاب، ثابت شده است. فروشگاه چاپ سیلک، خدمات مختلفی را در زمینه این شیوه چاپ، ارائه می دهد.

فروشگاه چاپ سیلک برجسته

مزایای استفاده از چاپ سیلک برجسته

مزایای استفاده از چاپ سیلک برجسته همان گونه که می دانیم و پیشتر نیز اشاره شد؛ چاپ سیلک با استفاده از شابلون، انجام می شود؛ به این ترتیب که طرح مورد نظر بر روی شابلون پیاده شده و قسمت های بدون رنگ تصویر با استفاده از یک لاک مخصوص پوشانده می شوند؛ سپس رنگ یا همان زیر کار را به کمک یک غلطک یا کاردک به سطح مورد نظر انتقال می دهند.

امروزه دستگاه های مورد استفاده در چاپ سیلک، پیشرفت زیادی کرده و برخی از آنها به صورت اتوماتیک عمل می کنند؛ البته چاپ سیلک دستی نیز مزایای خاصی داشته و برخی فعالان حوزه چاپ بنا بر دلایل خاصی، ترجیح می دهند؛ از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است که چاپ سیلک به نوبه خود تنوع داشته و ممکن است؛ به صورت معمولی، برجسته و … انجام شود.
مهم ترین مزیت استفاده از چاپ سیلک برجسته، کم هزینه بودن و گستردگی آن در صنایع مختلف است؛ به علاوه به کار گرفتن دستگاه های این حوزه، بسیار راحت می باشد؛ البته چاپ سیلک برجسته، کیفیت بسیار خوبی داشته و به مدت طولانی باقی می ماند.

توزیع کننده چاپ سیلک برجسته

توزیع کننده چاپ سیلک برجسته تولید چاپ سیلک و تجهیزات مرتبط با آن، تحول بزرگی در صنعت چاپ ایجاد کرده است؛ به نحوی که جهت مصارف مختلف تبلیغاتی از آن استفاده می شود.
چاپ برجسته بر روی پارچه، چینی و سرامیک از جمله نمونه های رایج این روش چاپ به شمار می روند.

توزیع چاپ سیلک برجسته با استفاده از توری یا شابلون های شماره سی تا پنجاه انجام می شود؛ لازم به ذکر است که رنگ های مورد استفاده در این نوع چاپ، متنوع بوده و بسته به شرایط مختلف از جمله جنس سطحی که قرار است؛ تصویر بر روی آن چاپ شود؛ انتخاب می گردد.

رایج ترین رنگ های چاپ سیلک، عبارتند از: رنگ پی وی سی، رنگ روغنی، رنگ اورینگ، بیگمنت و پلاستیزول.

توزیع کننده چاپ سیلک برجسته نیز قبل از هر چیز باید به تناسب سطح کار با نوع رنگ، توجه کند؛ پس از آن لازم است که کلیه مراحل کار با دقت انجام شده و تصویر مورد نظر بدون خطا، چاپ گردد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید