شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 5 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 7 =

فروشنده چاپ سیلک رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چاپ سیلک رنگی با چاپ سیلک برجستهعرضه مستقیم چاپ سیلک رنگی

چاپ سیلک یکی از چاپ های کاربردی در صنایع مختلف است که می توان بر روی انواع وسایل از جمله پوشاک، پلاستیک، چرم و کارتن و … انجام دارد و به علت مزایای فراوان مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است و از فروش بالایی برخوردار می باشد. فروشنده چاپ سیلک رنگی از فروش این محصول سود بسیار خوبی دریافت می کند، چرا که بسیاری از متقاضیان آن را به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می کنند.

فروشنده چاپ سیلک رنگی

تفاوت چاپ سیلک رنگی با چاپ سیلک برجسته

تفاوت چاپ سیلک رنگی با چاپ سیلک برجسته چاپ سیلک رنگی با چاپ سیلک برجسته دارای چه تفاوت های می باشند؟ از تفاوت های آنها می توان به مواردی نظیر روش انجام کار، دستگاه مورد استفاده، هزینه، و … اشاره کرد. در چاپ سیلک رنگی از رنگ های مختلف نظیر روغنی، پلی اتیلن، پی وی سی و … استفاده می کنند. از رنگ های روغنی برای چاپ انواع کیسه های پارچه ای و … بهره می برند، چرا که این رنگ زودتر خشک می شود.

چاپ سیلک رنگی با استفاده از دستگاه های مختلف چاپ دستی و اتوماتیک بر روی سطوح مختلف پلاستیکی، پارچه ای و … انجام می شود و یکی از چاپ های ارزان و مقرون به صرفه می باشد ولی چاپ سیلک برجسته قیمت بالاتری نسبت به چاپ رنگی دارد. در سیلک برجسته با استفاده از شابلون می توان انواع طرح های زیبا و شکیل را بر روی سطوح مختلف اجرا کرد که به دلیل کیفیت بالای چاپ و ماندگاری مناسب طرفداران بیشتری دارد. چاپ سیلک رنگی در برابر شستشو مقاومت بسیار خوبی دارد همچنین تنوع رنگی بالایی داشته و در ابعاد مختلف قابلیت اجرا را دارد.

عرضه مستقیم چاپ سیلک رنگی

عرضه مستقیم چاپ سیلک رنگی آیا از مراکز عرضه مستقیم چاپ سیلک اطلاعی دارید؟ یکی از بهترین مراکز عرضه کننده چاپ سیلک با کیفیتی عالی همین شرکت می باشد. همان طور که می دانید در خرید و فروش هایی که به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود، به دلیل دخالت نداشتن واسطه گران قیمت  مناسب و مقرون به صرفه می باشد و امروزه بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند و با کمترین هزینه می توانند میزان قابل توجهی از محصول دلخواه را خریداری کنند.

این روزها بازار فروش چاپ سیلک در کشور بسیار پررونق بوده و مشتریان زیادی دارد. امروزه بسیاری از صنایع از جمله پوشاک و منسوجات، سرامیک، کارتن سازی و پلاستیک سازی و … از چاپ سیلک رنگی استفاده می کنند که این نوع چاپ به دلیل مرغوبیت و دوام بالا همچنین زیبایی مطلوب تأثیر فراوانی در فروش بیشتر محصولات و جذب بیشتری مشتری دارد که همین امر سبب شده این چاپ به یکی از کاربردی ترین انواع چاپ در کشور تبدیل شود.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید