شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 1 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

ارائه پریفرم دهانه 28

آنچه در این مقاله می خوانید...

پریفرم دهانه 28 چیست؟توزیع کننده پریفرم دهانه 28

پریفرم قطعه ای است که برای ساخت بطری نیاز است و در حقیقت یک شکل اولیه از بطری هایی است که هر روزه با آنها سرو کار داریم. این قطعه در رنگ ها و دهانه های مختلفی تولید میشود و میتوان بطری های مختلفی از آنها تهیه کرد.

در این مرکز ارائه پریفرم دهانه 28 در دستور کار است و برای این کار از شیوه های مختلفی استفاده میشود؛ بنابراین خریداران به طور غیر حضوری هم امکان تهیه آنها را خواهند داشت.

ارائه پریفرم دهانه 28

پریفرم دهانه 28 چیست؟

پریفرم دهانه 28 چیست؟ همانطور که احتمالا آشنایی دارید پریفرم یک قطعه لوله ای شکل با سطحی صاف است که در رنگ های گوناگون تولید میشود و از باد کردن آنها توسط دستگاه های مخصوص انواع بطری به دست می آید.

پریفرمها با توجه به کاربردهایی که دارند در انواع گوناگون با دهانه های مختلفی مانند 28، 30، 40، 45 و… تولید میشوند و برای آنها وزن های مختلفی تعیین میشود تا امکان تولید انواع بطری از آنها وجود داشته باشد.

پریفرم دهانه 28 در حقیقت یک نوع پرکاربرد از انواع پریفرمها است و امکان تولید انواع مختلفی از بطریها را مانند بطری نوشابه، دلستر، روغن و… به شما میدهد زیرا دهانه آنها بسیار استاندارد است.

این قطعه در تنوع رنگی گوناگون و کاربردی تولید می شود که برای مواد غذایی گوناگون کارایی دارند و مورد تائید بهداشت مواد غذایی نیز هستند و استفاده از آنها برای تولید بطری مواد خوراکی هیچ گونه موردی ندارد.

توزیع کننده پریفرم دهانه 28

توزیع کننده پریفرم دهانه 28 همانطور که در جریان هستید پریفرم ها به عنوان مواد اولیه برای تولید انواع بطریها از اهمیت والایی برخوردار هستند و فقدان آنها به معنی متوقف شدن بسیاری از چرخ های تولید است؛ به همین علت امروزه تولید و توزیع پریفرم در دستور کار افراد زیادی قرار گرفته است.

در این مکان ارائه کننده پریفرم بهترین اجناس را ارائه میکند که از نهایت کیفیت برخوردار هستند و از مواد اولیه درجه یک و رعایت استانداردهای لازم تولید شده اند؛ به همین علت پاسخگوی نیاز های شما هستند.

برای سفارش و خرید این پریفرمها از شیوه های مختلفی میتوانید بهره ببرید و آنها را انتخاب کرده و سفارش دهید تا توسط کادر فروش رسیدگی شده و در کوتاهترین مدت به دست شما برسند.

تمامی سفارش های عمده نیز از اقصی نقاط ایران پذیرفته و در کوتاهترین زمان تحویل داده میشوند.

قیمت خرید این پریفرمها نیز با توجه به نوع و وزن آنها تعیین میشود که در کل بسیار مناسب و اقتصادی است و خریداران با پرداخت بهای اقتصادی مناسب میتوانند شمار زیادی از آنها را تهیه کرده و استفاده های لازم را از آنها ببرند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید