شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 7 =

مرکز خرید بطری دوغ شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید بطری پتکارخانه تولید بطری دوغ شیراز

مرکز خرید بطری دوغ شیراز، این محصول با کیفیت را با قیمتی بسیار عالی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تا شما خریداران گرامی بتوانید این محصول را با قیمتی بسیار پایین به قیمت تولیدی خریداری کنید. با توجه به اینکه این مرکز محصولات بی واسطه عرضه می کند. شما می توانید از طریق وب سایت اینترنتی زیر  با این مرکز در تماس باشید و خرید خود را بدون اتلاف وقت و هزینه های اضافی انجام دهید. 

مرکز خرید بطری دوغ شیراز

مراحل تولید بطری پت

مراحل تولید بطری پت پت مخفف کلمه پلی اتیلن ترفتالات است که این ماده کاربردهای بسیار فراوانی در ساخت بطری های نوشابه، فیلم عکاسی، بسته بندی مواد غذایی، الیاف مصنوعی و … دارد. اما رشد بسیار چشمگیری در صنایع بطری دوغ و نوشابه دارد.
استفاده از این ماده به دلیل شفافیت و شکل‌گیری بالا و عدم تاثیرگذاری روی مزه و غیر سمی بودن آن است بطری های پت سبک ارزان و قابل بازیافت هستند. 
برای تولید بطری پت ابتدا به روش قالب گیری تزریقی،  رزین پت به شکل بطری در می آید. بعد به صورت دمای قالب گیری، گرم می شود و وارد قالب مخصوص می گردد. سپس با هوای فشرده مواد را به دیواره قالب می فشارد و همزمان با میله های مخصوص به دو جهت کشیده و محصول سرد می‌شود و بعد از قالب خارج می گردد.
بطری ساخته شده با این روش ضربه و استکان در برابر ضربه و ترکیدگی بیشتری دارد و هنگام ضربه فشرده و خشک نمی شود.
در این بطری آب و اکسیژن به راحتی عبور نمی کند و  بسیار خشک است و همین دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی آن حفظ می گردد.  شفافیت عالی دارد و به دلیل اینکه از لحاظ وزن از بطری‌های شیشه‌ای کمتر است صرفه اقتصادی بیشتری دارد.
از پت به عنوان بطری های نوشابه گازدار، آب معدنی، آبمیوه، نوشیدنی های انرژی زا، مواد غذایی، مواد شوینده و نوشیدنی ها استفاده می شود.

کارخانه تولید بطری دوغ شیراز

کارخانه تولید بطری دوغ شیراز کارخانه تولید بطری دوغ شیراز این محصول را با مواد اولیه بسیار عالی و با کیفیت تولید کرده و به روش‌های گوناگونی به مشتریان عرضه می کند.
یکی از پرطرفدارترین نوع خرید که قیمت تمام شده محصول کاهش می‌یابد، خرید مستقیم و بی واسطه است که شما می توانید به صورت کاملاً مستقیم بدون صرف هزینه های اضافی این محصول را به صورت عمده از کارخانه خریداری کنید.
خرید از این مرکز به صورت سنتی و مدرن انجام می شود و با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد می‌خواهند خرید آسان و سریع داشته باشند از این رو وب سایت اینترنتی ما به منظور خرید آنلاین طراحی شده تا شما در هر جای دنیا بتوانید محصول مورد نظر را به راحتی سفارش دهید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید