شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

سفارش اینترنتی چاپ لیبل روی بطری

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ لیبل چیست؟چاپ لیبل روی بطری توسط شرکت های معتبرقیمت سفارش چاپ لیبل روی بطریسفارش چاپ لیبل روی بطری

تولیدکنندگان و شرکت‌های تجاری، برای معرفی و تبلیغ کالای‌شان از گزینه‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. یکی از راه‌های تبلیغ و معرفی کالا، چاپ لیبل روی محصول است. برای نمونه تولیدکنندگان و شرکت‌های آب معدنی، آب میوه، شیر و دیگر فرآورده‌های آشامیدنی، غذایی و سایر کالاهای مصرفی اقدام به چاپ لیبل روی بطری می‌کنند. این شیوه‌ای از تبلیغ کالا است که شرکت‌های مختلف طراحی لیبل در این راستا کار می‌کنند و با تولیدکنندگان و شرکت‌های تجاری در این عرصه همکاری دارند. لیبل و برچسب روی فرآورده‌ها برای موفقیت کسب و کار موثر است. لیبل، برای بازاریابی و حتی هدایای شرکتی یا شخصی تولیدکنندگان مورد نیاز است. برای سفارش اینترنتی چاپ لیبل ها روی بطری، باید به سایت‌های شرکت‌های طراحی معتبر و نام آشنا که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کرد. این شرکت‌های فعال در این عرصه نشانی‌های مشخصی دارند که به راحتی در دسترس هستند. برای تبلیغات و فروش بهتر نیاز است تا با شرکتی معتبر و معروف همکاری کرد. 

سفارش اینترنتی چاپ لیبل روی بطری

چاپ لیبل چیست؟

چاپ لیبل چیست؟ چاپ لیبل، یک تکه کاغذ به انواع گوناگون است که روی محصولات برچسب می‌شود. خریداران با دیدن لیبل از نام، خاصیت، چگونگی استفاده، مشخصات فنی، هشدارها، نشانی شرکت تولیدکننده و … آگاه می‌شوند. لیبل‌ها گونه‌های مختلفی دارند که شامل کاغذی، پی وی سی، متال، حرارتی، اموال یا شبرنگ، وید، تایوک، پشت، خرد شونده، گچی و … هستند. چند نوع از معروف‌ترین لیبل‌های ذکر شده و کاربردشان را در زیر شرح می‌دهیم:

  • لیبل پی وی سی: این لیبل جنسی مانند پلاستیک دارد و از این نظر دارای انواعی مانند صدفی، مات و … است. این لیبل در برابر گرما تغییر شکل می‌دهد و استفاده از آن در محیط‌های بسیار گرم توصیه نمی‌شود. مقاومت این لیبل به دلیل پلاستیکی که دارد بالاست و از سوی دیگر در برابر رطوبت، تابش مستقیم آفتاب، بازی و محیط‌های اسیدی مقاوم است. 
  • لیبل متال: این نوع برچسب، جنسی فلزی مانند دارد که از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این گونه از لیبل‌ها در برابر رطوبت، تابش نور خورشید، محیط‌های شیمیایی و سایش مقاوم هستند. این لیبل قابل شستشو می‌باشد که باعث می‌گردد تا بارکدها پاک نشوند. 
  • لیبل کاغذی: از پر مصرف‌ترین لیبل‌ها است که در بسته‌بندی، انبار محصولات بارگیری محصولات و … کاربرد دارد. این لیبل در برابر گرما مقاوم است و برای سطوح نسبتاً صاف کارایی خوبی دارد؛ ولی استفاده از لیبل‌های کاغذی در محیط‌های مرطوب توصیه نمی‌شود. 

چاپ لیبل روی بطری توسط شرکت های معتبر

چاپ لیبل روی بطری توسط شرکت های معتبر شرکت‌های معتبر مختلفی در عرصه چاپ لیبل روی بطری فعالیت می‌کنند. با این شرکت‌ها و کارکردشان می‌توان از طریق تبلیغاتی که در سایت‌ها انجام می‌شود، آشنا شد. این شرکت‌ها اقدام به چاپ انواع لیبل‌ها می‌کنند که شامل چاپ لیبل رولی، چاپ استیکر و پشت چسب دار هم است که قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار را مانند دیگر نمونه‌ها می‌توان از سایت‌های گوناگون بدست آورد. یکی از شرکت‌های معروف و باپیشینه در زمینه چاپ لیبل، بهار گرافیک نام دارد که در کنار طراحی کاتالوگ‌های تبلیغاتی، طراحی وب سایت، طراحی بسته بندی و … کار طراحی و چاپ لیبل را نیز انجام می‌دهد. 

قیمت سفارش چاپ لیبل روی بطری

قیمت سفارش چاپ لیبل روی بطری قیمت سفارش چاپ لیبل روی بطری، بستگی به نوع جنس، اندازه و کیفیت لیبل دارد. شرکت‌های طراحی مختلفی در این باره فعال هستند و نمونه لیبل و قیمت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. هر شرکت بسته به کیفیت کاری که انجام می‌دهد، محصولش را ارزش‌گذاری می‌نماید. برخی از این شرکت‌ها قیمت‌ کارشان را در سایت‌های اینترنتی اعلام کردند. 

سفارش چاپ لیبل روی بطری

سفارش چاپ لیبل روی بطری با نگاهی به سایت‌های متعدد طراحی و گرافیک، به راحتی می‌شود سفارش چاپ لیبل روی بطری را داد. این شرکت‌ها در ابعاد و اندازه‌های گوناگون مانند لیبل‌های دایره‌ای، بیضی، مستطیل، مربع، مثلث و اشکال دیگر سفارشات مشتریان را می‌پذیرند. این شرکت‌ها خدمات دیگری از جمله لیبل‌های طلا کوب، نقره کوب، قالب خالص با برش های نیم تیغ، برش، دایکات و غیره را انجام می‌دهند. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید