شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =

چاپ برچسب روی بطری | شرکت چاپ برچسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ مستقیم لیبل روی بطریانواع چاپ بر روی بطریسفارش چاپ برچسبانجام چاپ برچسب روی بطری به صورت حرفه ای

از مهم ترین و بزرگ ترین صنایع تاثیر گذار در تبلیغات و بازاریابی، چاپ برچسب و لیبل رو کالاهای مختلف  می باشد. از این جمله، چاپ برچسب روی بطری های نوشیدنی و تبلیغاتی را می توان نام برد. شرکت های فراوانی به طراحی و چاپ این برچسب ها می پردازند. لازم به توضیح است که کاربرد این برچسب ها در ارائه توضیحاتی درباره ی محصول، مانند مواد سازنده، آدرس شرکت سازنده، تاریخ تولید و انقضا، قیمت، ویا در مواقعی تبلیغات محصول مورد نظر می باشد. در حال حاضر شاهد تنوع زیادی در بخش چاپ برچسب هستیم که همین امر سبب پیشرفته تر شدن تجهیزات چاپ شده،می باشد.

چاپ برچسب روی بطری | شرکت چاپ برچسب

چاپ مستقیم لیبل روی بطری

چاپ مستقیم لیبل روی بطری

چاپ برچسب و لیبل بر روی محصولات بسیار موثر در رونق  کسب و کار می باشد، شرکت های مختلفی در زمینه برچسب زدن روی انواع محصولات  فعالیت می کنند، که از جمله به نام ترین این شرکت ها درچاپ مستقیم  لیبل  روی بطری شرکت KHS می باشد. در حال حاضر تولید کنندگان بطری های نوشیدنی و تبلیغاتی همزمان با تولید محصول، بصورت مستقیم  و بدون استفاده از روش های برچسب زنی قدیمی ، روی انواع بطری های نوشیدنی، لیبل موردنظر را چاپ می کنند. دستگاه هایی که برای لیبل زدن بصورت مستقیم بر روی بطری های نوشیدنی ساخته شده اند، تنها برای بطری هایی  با ویژگی های از قبل تعیین شده مناسب هستند، بعنوان مثال؛ بطری هایی که حجم آن ها در محدوده ی 0/33 تا 1/5 لیتر است  و قطری بین 40 تا 120 میلی متر دارند.

انواع چاپ بر روی بطری

انواع چاپ بر روی بطریانواع مختلف چاپ بر روی بطری بسته به سفارش مشتریان و نیاز بازار وجود دارد. محصولات برای شناسایی شدن و معرفی شدن به بازار خرید و فروش نیاز به برچسب گذاری دارند. بنابراین انتخاب بهترین و مناسب ترین برچسب بسیار حائز اهمیت می باشد. به چند نمونه از انواع چاپ روی محصولات با جنس های مختلف اشاره می کنیم:

  • چاپ لیبل پشت چسب دار که بصورت های؛ شیشه ای، ژله ای یا کاغذی نیز وجود دارد.
  • برچسب های  چسب دار گچی
  • برچسب های PVC
  • چاپ استیکر که روی انواع محصولات قابل اجراست. و می توان بصورت دستی این کار را انجام داد.

سفارش چاپ برچسب

سفارش چاپ برچسببرای سفارش چاپ برچسب، می توان در سایت های معتبر درخواست چاپ آنلاین داده و تمامی ویژگی های موردنظر خود را برای برچسب و لیبل مورد نظر شرح بدهیم. مراکز آنلاین فروش انواع بطری ها و محصولات برچسب دار که بصورت مستقیم و بدون استفاده از هیچ واسطه ای با کارخانجات و تولیدکنندگان ارتباط دارند می توانند درخواست های مشتریان را بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن گزارش دهند. و تولیدکنندگان بعد از دریافت لیست سفارشات، شروع به تولید انواع لیبل ها و برچسب های مختلف از جمله؛ چاپ لیبل رولی، چاپ انواع لیبل های پشت چسب دار و… می کنند. شرکت بهار گرافیک نمونه ای از فعالان، در زمینه ی تولید و طراحی انواع متنوع برچسب، لیبل، عکس و… بر روی محصولات مختلف است، و پذیرای سفارشات با سلیقه های متنوع می باشد.

انجام چاپ برچسب روی بطری به صورت حرفه ای

انجام چاپ برچسب روی بطری به صورت حرفه ایچاپ برچسب توسط شرکت های مختلفی انجام می شود. ولی کیفیت و تنوع در برچسب گذاری متفاوت است. شرکت هایی که الویت اول خود را رضایت مشتری قرار داده اند، برای فعالیت مهم برچسب و لیبل گذاری، متخصصان و طراحان حرفه ای در نظر گرفته اند و تمام تلاش خود را در هرچه بهتر نشان دادن و معرفی کردن برند مشتری، به کار می گیرند. مسلما به میزانی که کیفیت کار افزایش یابد، قیمت محصول نیز بیشتر شده، بعنوان مثال قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار که در انواع مختلف طراحی می شود، بدلیل کیفیت بالا یا پایین تولید کنندگان متغیر است. نمونه لیبل های حرفه ای که روی بطری های تبلیغاتی و نوشیدنی چاپ می گردند، با جدیدترین دستگاه ها و توسط خبره ترین افراد در صنعت عکس و طراحی صورت می پذیرد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید