شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 2 =

توزیع عمده چاپ سیلک دستی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل انجام چاپ سیلک دستیتولید کننده چاپ سیلک دستی

چاپ سیلک دستی یکی از روش های بسیار نوین در چاپ تصاویر می باشد که قابلیت چاپ بر روی تمامی سطوح و انواع پارچه ها را دارد و از کیفیت و وضوح بالایی برخوردار می باشد.

توزیع چاپ سیلک دستی به صورت عمده و کلی یک فرصت طلائی و استثنائی برای کسانی می باشد که می خواهند این محصول کاربردی و مفید را به صورت عمده سفارش دهند و از مزایای فراوان آن بهره مند شوند.

توزیع عمده چاپ سیلک دستی

مراحل انجام چاپ سیلک دستی

مراحل انجام چاپ سیلک دستی

به طور کلی انواع چاپ سیلک به دو صورت دستی و ماشینی انجام می شود که در نوع دستی کلیه مراحل به صورت دستی انجام می شود.

تجهیزات چاپ سیلک دستی شامل میز چاپ و گیره و شابلون های مخصوص و ورقه هایی از جنس چوب یا فلز می باشد، که در این روش ابتدا با استفاده از توری های ابریشمی ویژه طرح مورد نظر را بر روی قالب های فلزی یا چوبی قرار داده می شود.

بعد با کمک ماده ژلاتینی مخصوص که به نور حساس می باشد شسته شده و عمل چاپ تصویر صورت می پذیرد که هم می تواند به صورت رنگی و هم تک رنگ انجام شود.

در این روش از شابلون یا کلیشه استفاده می شود و طرح یا تصویر مورد نظر را می توان هم براساس سلیقه و سفارش مشتری چاپ نمود و یا با استفاده از طرح های آماده، تصاویر شفاف و زیبایی را خلق نمود.

این نوع روش چاپ تصاویر یک انقلاب نوین و مدرن در چاپ می باشد که بسیار با صرفه و اقتصادی بوده و تصاویر از وضوح و شفافیت بسیار بالایی بهره مند می باشد.

و با کمک این روش می توان با سرعت بالا در زمان کم تیراژ بسیار بالایی را آماده نمود و طرح های مورد نظر را بر روی هر سطح یا وسیله ای که مورد نظر مشتری است چاپ نمود.

کیفیت و وضوح بالای تصاویر، تنوع رنگی، مقرون به صرفه بودن و قابلیت چاپ بر روی تمامی سطوح در کمترین زمان از امتیازات و ویژگی های برجسته و متمایز این دستگاه های بی نظیر و ممتاز می باشد.   

تولید کننده چاپ سیلک دستی

تولید کننده چاپ سیلک دستی

تولید کننده چاپ سیلک دستی با ارائه دستگاه هایی باکیفیت و درجه یک با کارآیی و عملکرد بسیار مطلوب توانسته است سهم عمده ای در چاپ تصاویر شفاف و واضح داشته باشد.

با استفاده از این روش مدرن و جدید می توان در کمترین زمان ممکن زیباترین و جذاب ترین تصاویر را با بهترین کیفیت خلق نمود.

امروزه استفاده از این روش کمک شایانی به صنعت چاپ نموده و توانسته است خدمات بسیار ارزنده ای را به تمامی مشتریان عزیز و ارجمند ارائه دهد.   

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید