شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

فروشنده دستگاه سیلک اتوماتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات فنی دستگاه سیلک اتوماتیکپخش مستقیم دستگاه سیلک اتوماتیک

دستگاه سیلک اتوماتیک به عنوان نوعی دستگاه صنعتی برای اجرای طرح ها و لوگو های مختلف چاپی مورد توجه قرار می گیرد. فروشنده انواع دستگاه سیلک اتوماتیک، قیمت های متفاوتی برای معرفی این محصول در نظر می‌ گیرد که بستگی به مشخصات فنی و کاربری این نوع دستگاه ها دارد.

فروشنده دستگاه سیلک اتوماتیک

بررسی مشخصات فنی دستگاه سیلک اتوماتیک

بررسی مشخصات فنی دستگاه سیلک اتوماتیک چاپ سیلک روی اجسام مختلف نیازمند ماشین آلات و دستگاه ‌های متناسب با مشخصات فیزیکی آن اجسام می باشد. در راستای این موضوع دستگاه‌ های سیلک با تنوع بسیار گسترده تولید می شوند که در ادامه مطلب به بررسی مشخصات فنی پر کاربرد ترین و شناخته شده ترین مدل های تولید شده این نوع دستگاه می پردازیم.

دستگاه های چاپ سیلک از نظر مشخصات فنی در دو دسته تولید می‌ شوند:

  1. دستگاه چاپ سیلک گرد زن یا مدور
  2. دستگاه چاپ سیلک تخت یا مسطح

تفاوت این نوع دستگاه ها در نحوه حرکت و جایگذاری جنس می ‌باشد. به نوعی که در دستگاه‌ های مسطح معمولاً جنس و شابلون ثابت بوده و در دستگاه های مدور و جنس همزمان با حرکت شابلون می چرخد.

از دیگر مشخصات دستگاه سیلک می توان به این موضوع اشاره کرد که این نوع ماشین آلات  در نمونه های دستی و اتوماتیک طراحی می شوند که نمونه های اتوماتیک آنها کاربردهای بسیار گسترده ‌تری به خود اختصاص می ‌دهند.

دستگاه چاپ سیلک اتوماتیک نسبت به سایر مدل ها شناخته شده تر هست و برای چاپ کارهای با طول زیاد بیشترین کارایی را دارد.

از دیگر مشخصات فنی دستگاه سیلک اتوماتیک می توان به این موضوع اشاره کرد که اکثر فعالیت های این دستگاه توسط الکتروموتور انجام می شود.

از مهم ترین مزیت های کاربری این دستگاه می ‌توان به دستی اهرم دار ان اشاره کرد که شابلون به صورت زاویه حرکت نمی ‌کند و رنگ به صورت مساوی در سطح شابلون پخش میشود.  در این نوع دستگاه ها جایگذاری و تخلیه اجناس توسط اپراتور انجام می ‌شود و دیگر کارها توسط دستگاه انجام شده و در نمونه های متفاوتی تولید می شود.

پخش مستقیم دستگاه سیلک اتوماتیک

پخش مستقیم دستگاه سیلک اتوماتیک توزیع دستگاه سیلک اتوماتیک در سال ‌های اخیر در راستای وابستگی برند های تولید کننده محصولات مختلف در حجم های زیادی صورت پذیرفته است. در بازار فروش دستگاه سیلک اتوماتیک عرضه مستقیم این محصول طرفداران بسیار بیشتری دارد زیرا در پخش مستقیم قیمت‌ های مناسب‌تری برای معرفی محصولات در نظر گرفته می‌شود و در نهایت تولیدکنندگان عمده می‌ توانند این نوع دستگاه ها را با قیمت های مناسب خریداری کرده و از قابلیت ‌های آن نهایت استفاده را ببرند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید