شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

تولید درب تریگر بطری با کمترین هزینه در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف درب تریگر بطریقیمت انواع درب بطری در سال 99

درب تریگر بطری بسیار پر کاربرد بوده و قدرت عملکردی را افزایش می دهد. تریگر یا درب آبپاش کاربرد های فراوانی داشته و جهت اسپری کردن انواع مایعات ماند شیشه پاک کن، آبپاش های مورد استفاده در آرایشگاه ها و بسیاری دیگر مورد استفاده های مفید واقع می شود. تولید درب تریگر بطری توسط تولیدی محصول در نهایت کیفیت و برترین نوع مواد اولیه تهیه شده و با کمترین هزینه در ایران خریدار ی می شود.

تولید درب تریگر بطری با کمترین هزینه در ایران

مدل های مختلف درب تریگر بطری

مدل های مختلف درب تریگر بطریمدل های مختلفی از درب تریگر بطری یا آبپاش در ابعاد و سایز های مختلف بسته به نیاز مشتری و کاربرد های متنوع و گنجایش حجم مایع مورد استفاده طراحی می گردد.

این محصول از برترین مواد مرغوب پلی اتیلن ساخته شده و هرگز خراب نمی شود و از مقاومت بی نظیری در اسپری کردن برخوردار است و دارای فنرهای قوی و مرغوب می باشد.

پمپ های تریگر جهت استفاده در شیشه شور های چند منظوره با آبپاش های بزرگ و قوی تولید می گردد. این محصولات بنا به درخواست مشتری از اندازه نی و قطر دهانه مختلفی برخوردار است.

این نوع درب ها بهترین گزینه های مورد استفاده جهت تمیز کردن گاز تمیز کردن شیشه ها و تمام سطوح آلوده همراه با تمیز کردن با ابر آستر کشی می باشد.

این محصول دارای انواع گنحایش ها شامل درب یک لیتری تریگر، درب دو لیتری تربگر، درب سه لیتری تریگر، درب چهار لیتری تریگر پمپی و بسیار بالاتر می باشد.

ویژگی های انواع پمپ تریگر بسیار فراوان بوده و در افزایش قدرت کاربردی و عملکردی بسیار حائز اهمیت می باشد.درب بطری تریگر از پمپاژ بسیار قوی برخوردار بوده و از قدرت افشان بینهایت عالی جهت پاکیزگی سطوح و بسیار از موارد دیگر عمل می کند.

رنگ نی و طول آن و همچنین قطر دهانه و گنجایش بطری آن را مشتریان با توجه به سلایق متنوع خود انتخاب می کنند و می توانند تعداد خواسته شده را با ویژگی های مد نظر قبل از خرید سفارش دهند.

قیمت انواع درب بطری در سال 99

قیمت انواع درب بطری در سال 99قیمت درب بطری  با در نظر گرفتن پارامتر های متعددی نظیر ابعاد و اندازه، درجه مرغوبیت، نوع پلی اتیلن و بسیاری دیگر توسط بازرگانی فروش این محصولات تعیین می گردد.

صادرات انواع درب بطری ها به  بسیاری  از کشور های همسایه مانند امارات، روسیه، ترکمنستان، قزاقستان، افغانستان، عمان و همچنین کشور های اروپایی با نهایت کیفیت و مرغوبیت در کامل ترین نوع و کامل ترین ابعاد موجود و در رنگ های مختلف صورت می گیرد.

 استفاده درب بطری های تریگر کار را بسیار آسان کرده و همچنین باعث صرفه جویی در انواع مختلفی از مایعات شیشه شور، مایعات چند منظوره جهت پاک کردن کار، آبپاشی به برگ های گل و گیاه و بسیاری دیگر می شود.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید