شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =

صادرات بطری آب کتابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع بطری پتعرضه بطری آب کتابی

بطری آب کتابی یکی از محصولات جدید و در عین حال بسیار کاربردی می باشد که امروزه توسط بسیاری از شرکتهای تولیدکننده آب معدنی و سایر نوشیدنی ها استفاده می شود. تولید انبوه این محصول در کشور و بازار عرضه بسیار خوب آن باعث شده است که علاوه بر فروش در بازار داخلی، به بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای همسایه صادر شود. صادرات این محصول توسط مراکز عرضه کننده و تولیدکننده در چند سال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است. 

صادرات بطری آب کتابی

معرفی انواع بطری پت

معرفی انواع بطری پت بطری های پت یکی از محصولات بسیار مهم در حوزه بسته بندی مایعات مانند آب، آبمیوه و نوشیدنی های گازدار به شمار می آید که از پروپیلن ساخته می شوند و کیفیت مواد اولیه آن به دلیل تماس با نوشیدنی ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

بطری های پت تنوع بسیار بالایی دارند ولی انواع بطری پت کاربردی و مهم می توان به پت کتابی، پت استوانه ای، پت های مایع ظرفشویی، پت گلاب، پت های دارویی، پت های 5 لیتری و یک لیتری اشاره کرد که در شکل های متنوع و با توجه به برند محصول تولیدی آماده می شود. 

پت ها از لحاظ بیولوژیکی کاملاً خنثی هستند و هیچگونه خطر جدی برای سلامتی انسانها ندارند به همین دلیل یک بسته بندی مطمئن برای انواع مایعات مصرفی به شمار می آیند. 

عرضه هر کدام از پت های مصرفی توسط شرکتهای تولیدی و در حجم های انبوه انجام می شود که البته بعضی از نمونه ها نیز به سفارش شرکتها و برندهای خاصی در طرحهای مخصوص تولید می شوند. 

عرضه بطری آب کتابی

عرضه بطری آب کتابی بطری های آب کتابی در چند سال اخیر به دلیل شکل ظاهری متفاوتی که داشته اند و مزیت هایی مانند گرفتن جای کم و وزن سبک باعث شده اند که بسیاری از شرکتهای تولیدکننده آب معدنی و بسیاری از نوشیدنی ها آن را برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنند. 

عرضه کننده بطری های آب کتابی نیز با تنوع در حجم های بطری و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته اند حجم بالایی از بسته بندی ها را به خود اختصاص دهند. 

عرضه این نوع از بطری ها به روشهای مختلفی انجام می شود که شرکتهای عرضه کننده برای راحتی حال مشتریان و بالابردن حجم فروش محصولات خود استفاده از فروش آنلاین را نیز در در برنامه کاری خود قرار داده اند. 

این سایت نیز یکی از عرضه کننده های عمده انواع بطری کتابی در داخل کشور می باشد که مخاطبان این محصول می توانند برای کسب اطلاعات کامل محصولی و مشاوره های لازم با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید