شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

فروش انواع پریفورم دهانه 100

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین پریفورم چه ویژگی هایی دارد؟تولید انواع پریفورم دهانه 100

پریفورم دهانه 100

پریفرم قطعه ای است با ظاهری خاص شبیه به لوله آزمایش، شفاف و دارای سطحی هموار که محصول واسط در مجموعه فرایندهای تبدیل گرانول پلی اتیلن ترفتالات (PET) به بطری می باشد .

اگر چه این محصول ظاهری بسیاری شبیه به شیشه دارد اما مانند شیشه شکننده نیست و جداره های مقاوم آن امکان مناسبی برای حمل ونقل در اختیار قرار می دهد .در تعیین مقاومت جداره بطری پت ، انتخاب پریفرم مناسب تاثیرگذار ترین عامل است .

ظاهر و عملکرد و سایر ویژگی های بطری هریک به نحوی متاثر از این انتخاب خواهند بود.

فروش انواع پریفورم دهانه 100

بهترین پریفورم چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین پریفورم چه ویژگی هایی دارد؟ تولید پریفرم یک بخش اساسی در فرایند تولید بطری پت است. وجود این محصول واسط مزایای قابل توجهی از جمله در هزینه ها ، ملاحظات زیست محیطی ، بهره وری و انعطاف پذیری در تولید ایجاد کرده است.

پریفرم پت راه تولید بطری های خالص ، متنوع و باکیفیت ، بهداشتی و شفاف چون شیشه را هموار کرده و در عین حال بدون هیچ تاثیرگذاری از نظر بو و طعم ، امکان بسته بندی انواع محصولات غذایی را فراهم می کند.

پریفرم پت در یک فرآیند قالب گیری با قالبی که بر اساس نیاز عمومی مصرف کنندگان طراحی شده است ساخته می شود .با وجود پریفرم ، تولید بطری های پت با ظواهر کاملا متنوع و بر اساس طراحی های متفاوت مطابق خواست و نیاز هر مشتری به سهولت و به کمک یک فرآیند قالبگیری بادی کششی قابل تحقق است.

البته دهانه پریفرم تنها قسمتی است که در حین قالبگیری بادی تغییری نمی کند ، لذا یکی از روش های طبقه بندی انواع پریفرم ، دسته بندی بر اساس نوع دهانه آن ها می باشد .

بطری پت بطور گسترده در صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی مورد استفاده است. این محصول در عین انعطاف پذیری و مقاومت ، سهولت بسیار بالایی در تولید و انبارش ایجاد می کند. پایداری قابل توجه این نوع بطری در کنار نفوذپذیری بسیار پایین آن در مقابل گاز و رطوبت باعث شده تا بسته بندی مناسبی برای محصولات گازدار باشد.

تولید انواع پریفورم دهانه 100

تولید انواع پریفورم دهانه 100 تولید پریفورم و خرید و فروش پریفورم در تمامی نقاط جهان رواج دارد. همچنین در بین ایرانیان نیز کاربرد ها و استفاده های زیادی دارد.

قیمت انواع پریفورم نیز با توجه به نوسانات ارز متغیر می باشد و ما نمی توانیم قیمت ثابتی را به شما معرفی کنیم.

فروشگاه اینترنتی ما نیز در زمینه فروش انواع پریفورم فعالیت دارد و سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین محصولات خود را در اختيار مردم بگذارد.

شما می توانید برای ثبت سفارش خرید و یا اطلاع از قیمت انواع پریفورم با ما در تماس باشید.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید