شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

توزیع درب بطری پلاستیکی دهانه 24 صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع درب بطری پلاستیکیقیمت فروش درب بطری پلاستیکی دهانه 24

توزیع درب بطری پلاستیکی دهانه 24 صادراتی توسط مرکز تولید و فروش آن، بصورت بی واسطه و مستقیم و با قیمت های مناسب انجام می گردد. این مجموعه با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید این محصول پرکاربرد و صادرات آن به دیگر کشورها می نماید. این مهم باعث گردیده که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان در شهرهای مختلف، به افزایش رونق اقتصادی و بالا رفتن میزان ارز آوری نیز منجر گردد.

توزیع درب بطری پلاستیکی دهانه 24 صادراتی

دسته بندی انواع درب بطری پلاستیکی

دسته بندی انواع درب بطری پلاستیکی تولید و استفاده از درب بطری های پلاستیکی در کشورمان از سابقه فراوانی برخوردار می باشد.

از آنجاییکه برای عرضه محصولات متعددی مانند آب معدنی، نوشابه، شیر، آب ‌میوه، وایتکس، جرم گیر و انواع دارو به بطری نیاز داریم، تولید درب آنها نیز اهمیت فراوانی دارد.

در این مطلب می خواهیم به دسته بندی انواه درب بطری‌و ویژگیهای آنها بپردازیم :

  • این محصولات اغلب از مواد پلی اتیلن درجه یک که دارای وزنی سبک بوده و از مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه بهره مند هستند تهیه می گردند.
  • درب بطری های پلاستیکی، بر اساس نوع پت مورد استفاده از سایزهای گوناگونی برخوردارند که می توان به سایز دهانه ۲۸، ۳۰، ۳۸ و ۴۵ اشاره کرد.
  • مواد اولیه بکار رفته برای ساخت درب بطری محصولات خوراکی از مواد اولیه مرغوبتر که استفاده از آنها عوارضی ندارد در مقایسه با دیگر بطری ها استفاده می شود.
  • این محصولات در دسته بندی های متفاوتی تولید می شوند که می توان به درب چتری آب بند، پت چتری گازبند، درب پلاستیکی تاج خروسی و قیف دار آرام ریز ‌اشاره کرد.
  • همچنین این محصول پرکاربرد در مدلهای دو دهانه، قفل کودک‌دار، فوم دار، درب پلاستیکی جار، ساده، دو تکه مایع ظرفشویی و در سایزهای ۲۸ تا ۹۵ تولید می گردند.
  • همانطور که ملاحظه می کنید برای نگهداری هرچه بهتر مواد غذایی، مواد شوینده، دارویی، بهداشتی و صنعتی مانند رنگ، تینر و … نیاز به ساخت دربهای با کیفیت داریم.
  • خوشبختانه امروز در کشورمان، مرکز تولید بهترین انواع این محصولات، درب های پلاستیکی را با قیمت های مناسب از طریق همین سایت بفروش می رساند.

قیمت فروش درب بطری پلاستیکی دهانه 24

قیمت فروش درب بطری پلاستیکی دهانه 24 قیمت درب بطری پلاستیکی دهانه ۲۴ به چند نکته مهم بستگی دارد که می توان ‌از قیمت روز مواد پلی اتیلن، وزن و ضخامت درب و تعداد سفارش مشتریان نام برد. برای اطلاع از این مورد می توانید به روش حضوری و یا مراجعه به این سایت اینترنتی با سابقه فعال در زمینه فروش درب بطری اقدام نمایید. این مجموعه، محصولات با کیفیت خود را با قیمت های ارزان و در رنگبندی های مختلف بصورت اینترنتی به فروش رسانده و انها در هر نقطه از کشور تحویل می دهد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید