شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 6 =

بطری پلاستیکی 10 سی سی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی در مورد بطری پلاستیکیقیمت بطری پلاستیکی 10 سی سی

بطری پلاستیکی 10 سی سی از انواع پت بطری های می‌باشد که در سایز کوچک برای شرکت های داروسازی استفاده میشود.

این بطری ها بخاطر ابعاد کوچک بسیار پر کاربرد هستند بیشتر برای موادی استفاده میشوند که قیمت گرانتری نسبت سایر مواد دارند قابل حمل حتی در جیب می باشند بنابراین برای داروهای بسیار حساس که حتما باید در کنار بیمار باشد استفاده میکنند

بطری پلاستیکی 10 سی سی صادراتی

اطلاعاتی در مورد بطری پلاستیکی

اطلاعاتی در مورد بطری پلاستیکی

استفاده از بطری های شیشه در گذشته نسبت به زمان حال کاربرد بسیار فراوانی در بین بازاریان و‌کسبه داشت.

زیرا هزینه ای که بابت شیشه محصول پرداخت می‌شد یک بار بود و اگر خریدار قصد خرید همان محصول را داشت با ارائه شیشه فقط پول محصول را پرداخت میکرد و شیشه بعد از شستشو و استرلیزه شدن مجدد مورد استفاده قرار می‌گرفت.

اما دلایلی چون پیشرفت علم و تکنولوژی افزایش جمعیت شیوع بیماری های واگیر دار و نیاز جامعه به رعایت موارد بهداشتی محققان را بر آن داشت تا طی فرآیندهای خاصی و با استفاده از ماشین آلات مکانیکی بطری های پلاستیکی یک بار مصرف را تولید کنند.

امروزتقریبا در تمام موارد از بسته بندی مواد خوراکی گرفته تا دارویی و حتی صنعتی از بطری های پلاستیکی در ابعاد مختلف استفاده میکنند.

امروزه حتی در بیشتر آزمایشگاه ها از لوله ها و بشر های آزمایشگاهی پلاستیکی مقاوم در برابر بعضی از آزمایش ها استفاده میکنند.

از ابعاد بسیار کوچک بطری ها مثل بطری های ۱۰تا ۶۰سی سی بیشتر در بسته بندی داروها و موارد بهداشتی مثل انواع کرم پودرها و … استفاده میشود.

اما استفاده از بطری های پلاستیکی در کنار مزایایی فراوانی که دارد دارای معایبی نیز می باشد که در این مقاله به چند مورد به طور مختصر اشاره میکنیم.

بطری های پلاستیکی را بعد از استفاده میتوان برای بازیافت محصولات دست دوم مثل کیسه زباله ها و…فرستاد.

اما در کنار همه موارد اشاره شده بطری های پلاستیکی بعد از دور ریختن در طبیعت مدت زمان بسیار طولانی حدود صد سال طول میکشد تا کامل تجزیه شوند.

به علاوه تجزیه بطری های پلاستیکی باعث آزاد شدن گاز هایی در فضا میشود که برای محیط زیست مضر هستند و حتی سوزاندن محصولات پلاستیکی باعث سوراخ شدن لایه اوزون میشود.

قیمت بطری پلاستیکی 10 سی سی

قیمت بطری پلاستیکی 10 سی سی قیمت بطری پلاستیکی باتوجه به کیفیت محصول قیمت بازار وسایر موارد تاثیر گذار متغیر است و نمیتوان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

این بطری های کوچک در کشورما وقتی باکیفیت عالی و شفاف تولید میشوند برای بسته بندی های مخصوص بطری پلاستیکی صادراتی برای ارسال به سایر کشور ها مورد استفاده قرار میگیرند و میزان ارز آوری آنها از طریق صادرات در سالهای اخیر بسیار افزایش یافته است

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید