شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 1 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 7 =

چاپ لیبل روی بطری پلاستیکی | چاپ روی انواع بطری و قوطی شیشه ای و پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ لیبل روی بطریچاپ مستقیم لیبل روی بطری پلاستیکیشرکت های چاپ و طراحی لیبل روی بطرینحوه چاپ روی بطری

روزانه با بطری های بی شماری که شامل آشامیدنی ها و غیر آشامیدنی ها هستند بر می خوریم. همه این بطری ها به ویژه بطری های پلاستیکی، نوشته هایی روی شان چاپ شده که به آن لیبل می گویند. چاپ لیبل روی بطری پلاستیکی، با شیوه های مختلفی و با دستگاه های گوناگونی انجام می شود. روی این لیبل ها، کالا معرفی می شود که در آن از چگونگی مصرف، مواد معدنی ای که در محصول بکار می رود، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، آدرس کارخانه و … نوشته می شود. هم چنین روی درب بطری های پلاستیکی هم برخی چیزها خاصتاً تاریخ تولید و انقضاء کالا حک می شود. چاپ روی درب بطری هم به انواع مختلف انجام می شود. برای چاپ لیبل روی بطری پلاستیکی و چاب روی درب بطری طراحی لیبل به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، باید مراجعه نمود. در این زمینه از دو طریق چاپ سیلک و چاپ تامپو استفاده می شود. چاپ تامپو مخصوص انواع سطوح چاپ شونده حتی سطوح دایره ای و منحنی می باشد؛ ولی روش اسکرین یک روش چاپ مستقیم است که در آن تصاویر از میان سطح متخلخل یک توری، بر روی سطح چاپ شونده منتقل می گردد.

چاپ لیبل روی بطری پلاستیکی | چاپ روی انواع بطری و قوطی شیشه ای و پلاستیکی

چاپ لیبل روی بطری

چاپ لیبل روی بطریچاپ لیبل و برچسب های روی بطری، یکی از راه های تبلیغ و موفقیت کسب و کار به شمار می رود. برای بازاریابی و حتی هدایای شرکتی یا شخصی، برچسب و لیبل ضروری می باشند. شرکت هایی که در این عرصه کار می کنند، طرح های گوناگونی از جمله: مربعی، گرد و … را پیشنهاد می دهند. از سوی دیگر لیبل ها و برچسب ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که یک جنس خوب و با کیفیت باید ضد آب، شیشه ای و پی وی سی باشد. برخی شرکت ها نیز چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار روی بطری را به صورت خودکار و حک شده انجام می دهند. در کنار این، این شرکت ها سفارش چاپ روی قوطی نوشابه را می پذیرند.

چاپ مستقیم لیبل روی بطری پلاستیکی

چاپ مستقیم لیبل روی بطری پلاستیکیچاپ مستقیم لیبل روی بطری پلاستیکی با شیوه های مختلفی صورت می گیرد که شرکت هایی که در این عرصه فعالیت می کنند، از این ترفندها استفاده می نمایند. این مسئله یکی از مهمترین بخش ها، برای معرفی کالا و تبلیغات آن است. چاپی که انجام می شود باید خوانا و فاقد هر گونه مشکلی باشد. دستگاه هایی وجود دارند که بدون چاپ لیبل، مستقیم کار حک را روی کالا انجام می دهند. با همه این ها، هنوز هم لیبل پشت چسب دار کارایی دارد و برای اطلاع از قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار، می توان به وب سایت شرکت های فعال در این عرصه سر زد و با آنان وارد تماس شد.

شرکت های چاپ و طراحی لیبل روی بطری

شرکت های چاپ و طراحی لیبل روی بطریبا نگاهی گذرا و جستجو درباره چاپ و طراحی لیبل روی بطری در اینترنت، به راحتی به وب سایت های متعددی بر می خوریم که کارشان در این راستا است. وب سایت های این شرکت ها، نحوه کار و کیفیت کارشان را در تارنماهای شان تشریح دادند. این باعث می شود تا هم با بهترین شرکت قرارداد کاری بست و هم در اتلاف وقت صرفه جویی نمود. دسترسی به شرکت های چاپ و طراحی لیبل روی بطری، آسان و راحت می باشد.

نحوه چاپ روی بطری

نحوه چاپ روی بطریهمان گونه که ذکر شد، برای چاپ روی بطری ها، از دو شیوه سیلک و تامپو کار گرفته می شود. برای نحوه چاپ روی بطری، می توان به وب سایت های شرکت های طراح چاپ و همچنین وب سایت های آموزشی سر زد. چاپ روی بطری های گوناگون، به طرق مختلف انجام می پذیرد. هر کدام از طریقه ها، متفاوت است و مزیت های خاص خود را دارد. برای اطلاع بیشتر در اینباره به مشاوران و طراحات چاپ مراجعه کنید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید