شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =

قیمت شگفت انگیز چاپ تامپو دستی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر در قیمت چاپ تامپوفروش انواع چاپ تامپو دستی

چاپ تامبو به هم با دستگاه و هم با دست قابل انجام و بستگی به فرد دارد کدام روش را انتخاب کند. و ما در اینجا برای افرادی که به دنبال چاپ تامپو دستی هستند قیمت های شگفت انگیزی را قرار داده ایم، تا مشتری ها به راحتی طرح های مورد نظر خود را سفارش دهند.

قیمت شگفت انگیز چاپ تامپو دستی

عوامل موثر در قیمت چاپ تامپو

عوامل موثر در قیمت چاپ تامپو چاپ پد ، چاپ تامپوگرافی یا تامپو نیز نامیده می شود، و با پد روی محصولات چاپ انجام می گیرد و عوامل زیاد همچون ، شکل یا متنی که باید چاپ شود،و کیفیت جوهر جز مواردی هستند که روی قیمتش تاثیر می گذارد. ما در اینجا نحوه این چاپ را به شما توضیح می دهیم و چند نمونه از محصولاتی که این چاپ روی آن ها انجام می شود را نام می بریم.

چگونه می توان چاپ کرد؟ مرحله 1: جام جوهر بسته (مهر و موم شده) بر روی ناحیه اثر هنری حک شده (اچ) صفحه چاپ پد قرار دارد ، را می پوشاند تصویر و أن را با جوهر پر می کند . این موقعیت خانه نامیده می شود.

مرحله 2: جامج جوهر از قسمت آثار هنری حک شده است دور شده و تمام جوهر اضافی را گرفته و تصویر حکاکی شده است که اگر از جوهر است ، در معرض دید قرار می دهد . لایه بالایی جوهر به محض قرار گرفتن در معرض هوا ، چسبناک می شود. به این ترتیب چسب جوهر به صفحه انتقال و بعداً به محصولی که چاپ می شود به چسبد.

مرحله 3: صفحه انتقال لحظه ای به صفحه چاپ فشار می آورد. چون پد فشرده می شود ، هوا را به سمت خارج از رانده و باعث می شود جوهر از ناحیه آثار هنری حکاکی شود روی لنت طولانی شود (منتقل شود).

مرحله 4: همانطور که انتقال پد از بین می رود ، فیلم جوهر چسبناک در داخل منطقه آثار هنری حکاکی شده است روی پد بر می شود. مقدار کمی جوهر در صفحه چاپ پد باقی می ماند .

مرحله 5: همانطور که پد انتقال به جلو حرکت می کند ، فنجان جوهر نیز حرکت می کند تا بتواند بر اثر اثر هنری خود را روی صفحه چاپ را بپوشاند . جام جوهر برای آماده سازی برای چرخه بعدی ، دوباره تصویر را روی صفحه را با جوهر پر می کند .

مرحله 6: انتقال پد روی محصول فشرده می شود و لایه جوهر از صفحه چاپ به سطح محصول منتقل می شود. سپس ، بستر را بلند کرده و به موقعیت اصلی بازمی گردد ، تا یک چرخه چاپ کامل شود.

و به طور روی این محصولات چاپ صورت می گیرد:بخش دارویی برای چاپ روی قرص های روکش دار و کپسول های ژل بخش پزشکی برای چاپ بر روی دستگاه اجرایی دستگاه های پزشکی مانند سرنگ ، استنشاق کننده ، قلم انسولین ، کاتتر و غیره صنعت آب نبات که در آن شیرینی های روکش دار و آدامس ها چاپ می شود. محصولات ورزشی لوازم صنعت آرایشی برای تزئین بطری های عطر ، نگهدارنده رژیم لب و … بسته بندی نوشیدنی برای چاپ روی درب بطری ، چوب پنبه .

فروش انواع چاپ تامپو دستی

فروش انواع چاپ تامپو دستی ما انواع چاپ تامپو را به صورت دستی اجرا می کنیم. و طرح های خود را با قیمتی کاملا مناسب به مشتریان عرضه می کنیم. و فروش چاپ تامپو با یک قیمت مناسب را جز اصول های کاری خود قرار داد ایم. تا مشتریان ما از انتخاب ما از هر لحاظ ممکن چه ظرافت کار و چه قیمت کار کاملا راضی باشند. و یک خرید کاملا عالی را داشته باشند پس اگر به دنبال چاپ تامبو دستی هستید به ما مراجعه کنید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید