شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

فروش عمده تریگر اسپری

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از تریگر اسپریعرضه مستقیم تریگر اسپری

تریگر اسپری که با نام اسپری تفنگی هم شناخته شده است، از محصولات پرکاربردی بوده که به منظور اسپری کردن مایعات بر روی سطوح مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

از این رو افراد زیادی به منظور استفاده راحت تر از مواد شوینده، رنگ ها، عطری جات  و غیره نیاز به تریگر اسپری خواهند داشت. در این صورت تریگر اسپری به صورت عمده به فروش رسیده تا مصرف کنندگان این محصول را با کیفیت بالا و  قیمت ارزان خریداری نمایند.

فروش عمده تریگر اسپری

موارد استفاده از تریگر اسپری

موارد استفاده از تریگر اسپری

تریگر اسپری از نمونه محصولات پرکاربرد در صنعت تولید پلاستیک و محصولات پت می باشد.

و اسپری تریگر ها بر اساس نوع عملکرد، سایز و و رنگ، از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

و در واقع اسپری تریگر، مینی تریگر و اسپری رقیق پاش از نمونه های مختلف این محصول بوده که بیشترین کاربرد را خواهند داشت و هر کدام از آن ها با توجه به قطر دهانه اسپری در اندازه های مختلف تولید می گردد.

و اما در میان انواع تریگر تولید شده، دهانه های ۱۸، ۲۰، ۲۴ و ۲۸ از پرمصرف ترین این دهانه ها می باشد.

البته لازم به ذکر است که در میان نمونه های موجود، تیگر اسپری رقیق پاش با دهانه ۲۴‌ بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است و پس از آن، دهانه ۱۸ و دهانه ۲۰ سهم عظیمی از بازار فروش را خواهد داشت.

هم چنین تریگر اسپری ها در رنگ های مختلفی تولید می گردد. ولی در میان رنگ های تولید شده، بیشتر از تریگر اسپری سفید و مشکی استفاده خواهد شد.

هم چنین تریگر اسپری ها را می توان بر اساس نوع خروجی مایعات از درون آن بررسی نمود. از این رو تریگر اسپری را می توان در سه حالت اسپری، استریم و حالت قفل انتخاب نمود و یا در برخی از مدل ها صرفا یک حالت اسپری کردن وجود خواهد داشت.

در حقیقت وجود اسپری تریگر بر سر بطری های محصولاتی مانند مواد شوینده ی شیشه شوی، دیوار شوی و پاک کننده چوب و غیره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

و یا با وجود آن ها بر سر شیشه انواع مواد سفید کننده، پاک کننده ها، خوشبو کننده ها، روان کننده ها و هم چنین سموم و آفت کش های خانگی منجر به استفاده راحت تر از این محصولات خواهد شد.

عرضه مستقیم تریگر اسپری

عرضه مستقیم تریگر اسپری

تریگر اسپری محصولی پرکاربرد با قابایت های منحصر به فرد می باشد. از این رو نمونه های مختلف این محصول از بازار فروش خوبی برخوردار می باشد.

و در همین راستا گونه های مختلف این محصول توسط عرضه کننده تریگر اسپری، به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردد تا مصرف کنندگان بتوانند تریگر اسپری با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید