شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 2 =

چاپ روی بطری شیشه ای | بزرگترین تامین کننده چاپ روی بطری

آنچه در این مقاله می خوانید...

چاپ روی بطری شیشه ای در کمترین زمانقیمت چاپ بطری شیشه ایچاپ روی انواع بطریبازار چاپ بطری در کشور

بزرگ ترین تامین کنندگان شیشه و تولیدکنندگان دستگاه چاپ روی بطری شیشه ای در ایران ، برندهای مختلفی از جمله شرکت شیشه مینا، می باشد که با 50 سال سابقه و دانش فنی در این زمینه فعالیت می کند. و دیگر شرکت ها و کارخانجاتی که به تولید انواع ظروف شیشه ای در زمینه های دارویی و ظروف غذایی، مشغول می باشند. طراحی و چاپ لوگو بر روی این بطری ها نیز از دیگر فعالیت های این تولید کنندگان می باشد. مدل های مختلفی برای چاپ روی شیشه وجود دارد که از آن جمله، می توان به موارد، استفاده در کانال های بازاریابی،  تبلیغات برند و تولیدکنندگان، زیباسازی، مشخصات ظاهری و یا قیمت محصولات اشاره کرد.

چاپ روی بطری شیشه ای | بزرگترین تامین کننده چاپ روی بطری

چاپ روی بطری شیشه ای در کمترین زمان

چاپ روی بطری شیشه ای در کمترین زمانچاپ روی بطری شیشه ای توسط دستگاه های مخصوص چاپ انجام می شود. این دستگاه ها با نوع طراحی که دارند؛ انواع تصاویر، لوگو و طرح هایی که از قبل برایشان تعریف شده است را با سرعت بسیار بالا و در کمترین زمان روی بطری ها چاپ می کنند. که البته زمان انجام چاپ به مدل طرحی که قرار است بر روی بطری چاپ شود بستگی دارد. بعنوان مثال در روش چاپ shrink sleeve، طرح چاپی بصورت کامل دور تا دور بطری برچسب زده می شود و این کار با وجود سرعت عمل دستگاه، زمان بیشتری را نسبت به روش برش انبوه می گیرد. در روش برش انبوه که بیشتر برای برچسب زنی روی انواع بسته بندی های غذایی و نوشیدنی صورت می گیرد، چاپفرایند سریع تری دارد.

قیمت چاپ بطری شیشه ای

قیمت چاپ بطری شیشه ایقیمت چاپ روی بطری ها و لوازم شیشه ای به عواملی چون، نوع ظرف؛ بطری نوشیدنی، شیشه ادکلن، عطر و… بستگی دارد. هرکدام از انواع ظروف و وسایل شیشه ای دستگاه های مخصوص به خود را برای برچسب خوردن دارند و قیمت هر کدام از این دستگاه ها نیز با یکدیگر متفاوت است.  بعنوان مثال قیمت دستگاه چاپ روی شیشه ادکلن،  بسته به مزایا و برآوردی که طراحان خود داشته اند متغیر است. از نمونه مزایای این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرعت بسیار بالا و کیفیت چاپ قابل قبول
  • مقرون به صرفه بودن چاپ
  • امکان چاپ روی انواع هدایای تبلیغاتی با اشکال هندسی متفاوت. و سایر ویژگی های این دستگاه، که برای هر طراح این دستگاه ها متفاوت است.

چاپ روی انواع بطری

چاپ روی انواع بطریچاپ و برچسب گذاری روی محصولات شیشه ای روش های مختلفی داشته، از این جمله به چاپ توسط دستگاه های ساخته شده مخصوص این کار، و همچنین چاپ دستی روی شیشه می توان اشاره کرد. همچنین عمل چاپ روی انواع محصولات مانند؛ چاپ روی شیشه عطر، ادکلن، بطری های شیشه ای نوشیدنی و… صورت می گیرد. نوعی از چاپ به نام چاپ تامبو روی شیشه عطر انجام می شود که این نوع چاپ به دلیل استفاده در هدایای تبلیغاتی و هزینه ی پایین آن بسیار در صنعت چاپ استفاده می شود. روش های چاپ دستی روی بطری ها نیز در سایت های آموزشی، آموزش داده شده و افراد برای زیباسازی بطری های خود در منازل با کمترین امکانات می توانند جذابیت بیشتری به بطری های مورد استفاده ی خود بدهند.

بازار چاپ بطری در کشور

بازار چاپ بطری در کشورساخت دستگاه چاپ و کسب و کار چاپ روی بطری در ایران بصورت پویا و فعال، توسط شرکت ها و برندهای ایرانی در حال اجراست. گزارشاتی مبنی بر اینکه سهم چاپ کلی ایران در خاورمیانه تنها نیم درصد بوده ارائه شده، که در صورت صحت این امر می بایست توجه بیشتری به رونق این کسب و کار در ایران داشت، چراکه با وجود اینکه مواقعی به دلیل حضور دلالان و افراد بی کفایت با کمبود بطری ها و در نتیجه ضعف اقتصادی در این بازار رو به رو می شویم، اما همچنان جای پیشرفت صنعت چاپ در ایران وجود دارد. متاسفانه بدلیل اینکه تمام دستگاه های چاپ در ایران وارداتی از کشورهای چین و اروپایی بوده است، هنوز به استقلال کامل در این زمینه نرسیده ایم و این امر یکی از نقاط ضعف صنعت چاپ در ایران می باشد

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید