شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

فروش عمده دستگاه سیلک دستی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت دستگاه سیلک با دستگاه تامپو چیست؟تولید کننده بهترین دستگاه سیلک دستی

فروش عمده دستگاه سیلک دستی سبب می شود که قیمت نهایی این محصول در بازار بسیار کاهش پیدا کند. چرا که در فروش عمده دلال ها و واسطه ها از روند فروش حذف می شوند و در نتیجه قیمت ها بی دلیل افزایش پیدا نمی کند. در حال حاضر فروش عمده این محصول، فرصتی است که خریداران می توانند با استفاده از آن، این محصول را با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت خریداری کنند. 

فروش عمده دستگاه سیلک دستی

تفاوت دستگاه سیلک با دستگاه تامپو چیست؟

تفاوت دستگاه سیلک با دستگاه تامپو چیست؟ در میان انواع دستگاه های چاپ که در بازار وجود دارد، دو نوع آن بسیار پر کاربرد و پر استفاده می باشند. از جمله آنها می توان به دستگاه سیلک و تامپو اشاره کرد. اگر چه این دو نوع دستگاه بسیار کاربردی می باشند. ولی با این حال، با هم دیگر تفاوت هایی دارند و از این رو، نمی توان آنها را با هم یکی دانست. از جمله تفاوت هایی که به این دو نوع دستگاه وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • دستگاه سیلک: این نوع دستگاه برای چاپ از توری و یا همان شابلون استفاده می کند. بنابراین طرح بر روی شابلون قرار دارد و باقی سطح شابلون با لاک حساس پوشانده می شود. بنابراین وقتی بخواهیم، چاپ انجام دهیم، تنها لوگو چاپ می شود. با استفاده از این دستگاه می توان لوگو را بر روی پلاستیک، بادکنک و یا سایر اجسام حساس چاپ نمود. استفاده از این دستگاه برای چاپ بر روی اجسام غیر مسطح هم بسیار مناسب است و سرعت چاپ زیادی دارد. 
  • دستگاه تامپو: از دیگر دستگاه های پر استفاده چاپ می باشد. این دستگاه به دستگاه سیلک تفاوت هایی دارد، که لازم است به آن دقت و توجه داشت. در این دستگاه برای چاپ از سطح واسط چاپ شونده پلاستیکی استفاده می گردد. این سطح مانند مهر عمل می کند. ولی با این وجود با مهر متفاوت است. این تفاوت مربوط به این است که سطح پلاستیکی صاف و مسطح است ولی مهر بر جسته می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان انواع چاپ های رنگی را به راحتی و آسانی انجام داد. برای چاپ بر روی سرامیک، چینی، لیوان و غیره از این دستگاه استفاده می شود. 

تولید کننده بهترین دستگاه سیلک دستی

تولید کننده بهترین دستگاه سیلک دستی امروزه تولید کننده انواع دستگاه سیلک این محصول را با ارزانترین و مناسب ترین قیمت تولید و برای فروش به بازار عرضه می کند. مشتریان می توانند دستگاه سیلک ارزان را با استفاده از سایت اینترنتی ما خریداری کنند. تولید کننده تخصصی این محصول با استفاده از فناوری روز دنیا به تولید و عرضه آن می پردازد. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید