شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 3 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 4 =

فروش مستقیم درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸مراکز خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

مواد اصلی و اولیه برای ساخت و تولید درب بطری با توجه به نوع کاربرد در انتخاب می شود. قبل از بسته بندی درب ها کیفیت آنها بررسی می شود با استفاده از تکنولوژی سی وی اس. برای ساخت درب های مختلف باید از قالب های مناسب تحت فشار و حرارت استفاده نمود. با بررسی محصولات هیچ گونه حباب سوراخ و یا محل تزریق مواد اولیه مشاهده نمی شود و این مورد نشان دهنده بی نقص بودن ظاهر درب های بطری پلاستیکی است. بعد از قالب گیری و ریختن مواد در قالب ها و آماده شدن آن ها تحت فشار و حرارت یک سری کارهایی برای زیبا سازی بیشتر از ظاهر در کارخانه انجام می گیرد. مرحله اول صاف کردن لبه های درب بطری می باشد، بعد از رزوه کردن خط اندازی برای باز و بسته شدن مطمئن و راحت بر روی درب ها صورت می گیرد و در آخرین مرحله شیارهای کوچکی بر روی درب بطری قرار داده می شود برای سهولت باز و بسته کردن درب ها روی بطری.

محصولات فوق در اتاقک های تمیز با ابزار آلات و ماشین آلات روز دنیا با نیروهای مجرب و رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تولید می شود.

درب بطری پلاستیکی در مدل و ابعاد مختلفی تولید می شود و برای پلمپ کردن بطری های به کار می رود. ابعاد این درب ها با توجه به سایز دهانه بطری ۱۸، ۲۸ ، ۴۵ ، ۵۰ ، ۶۰ ، ۷۰ ، ۹۰، ۱۲۰. انواع درب های پلاستیکی: دو تکه ، گاز بند ، فوم دار ، قفل کودک هر کدام از این مدل ها در ابعاد و رنگ های متفاوتی تولید می شود. قیمت درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸ با توجه به مواد اولیه استفاده شده برای تولید برند تولید کننده متفاوت است و کیفیت این محصولات تاثیر بسزایی در بالا یا پایین بودن قیمت محصول دارد.

فروش مستقیم درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

انواع درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

انواع درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸ درب بطری با دهانه ۱۸ و ارتفاع ۱۴ میلی متر اغلب برای اشانتیون عطر ، شامپو های هتلی ، اکسیدان ، امروزه برای درب ژل های ضد عفونی کننده و بطری های با دهانه ۱۸ نیز استفاده می شود. متریال ساخت این محصول پلی اتیلن است. انتخاب رنگ به عهده مشتری می باشد. مدل های تولید شده برای این محصول درب اشکی، اردکی، خروسی، ساده ، فیلیپ تاپ،درب دارویی پلمپ دار، درب دارویی قطره ریز می باشد.

مراکز خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸

مراکز خرید درب بطری پلاستیکی دهانه ۱۸ اطلاع از قیمت خرید درب بطری پلاستیکی کمک زیادی به خریداران مسکن تا به درستی سفارشات خود را تهیه و تکمیل کنند. درصد شهر مراکز خرید درب بطری به سختی پیدا میشود و بهترین را برای خرید خریدهای اینترنتی است. فروش درب بطری مستقیم و بدون واسطه می‌تواند به صرفه جویی در وقت و هزینه شما بسیار کمک کند خرید اینترنتی و خرید از سایت به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید