شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 5 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

فروش ویژه پریفرم پلاستیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید پریفرم پلاستیکیقیمت عمده پریفرم پلاستیکی

پریفرم پلاستیکی از جمله موادی است که برای ساخت انواع بطری پلاستیکی به کار می رود. در واقع در فرایند تولید بطری به عنوان محصولی واسط در تبدیل PET به بطری مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از مشتقات نفتی است که توسط پتروشیمی ها تولید و به کارخانه جات تولید ظروف پلاستیکی عرضه می گردد. فروش ویژه این پریفرم ها از طریق سایت شرکت تولیدکننده صورت می گیرد.

 فروش ویژه پریفرم پلاستیکی

مراحل تولید پریفرم پلاستیکی

مراحل تولید پریفرم پلاستیکی پریفرم پلاستیکی قطعه لوله ای شکل شبیه لوله های آزمایشگاه می باشد. مراحل تولید پریفرم پلاستیکی بدین گونه است که گرانول پلی اتیلن را وارد دستگاه مخصوص می کنند و بعد از تزریق مواد داخل قالب با استفاده از حرارت بین 140 تا 170 و دمیدن باد در داخل قالب  و سپس خنک کردن توسط کندانسور ها پریفرم پلاستیکی شکل می گیرد. پریفرم ها با توجه به نیاز مشتریان قالب گیری می شود و در اشکال و ابعاد مختلف تولید می گردد. 

پریفرم های پلاستیکی تولید شده در مراحل بعدی تبدیل به بطری در ابعاد و اندازه مختلف می گردند. استفاده عمده از این پریفرم ها در ساخت انواع پت های پلاستیکی مانند بطری های آب معدنی، نوشابه گازدار، نوشابه های انرژی زا، آب میوه و… کاربرد دارد. از خصوصیات پریفرم ها عدم تغییر مزه مایعات داخلی بطری است. استفاده از این محصول آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند و به دلیل هزینه پایین تولید برای تولید بطری مقرون صرفه است.

قیمت عمده پریفرم پلاستیکی

قیمت عمده پریفرم پلاستیکی تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید پریفرم پلاستیکی در کشور فعالیت دارند. این شرکت ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب، به کارگیری دستگاه های پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از آخرین تکنولوژی در زمینه تولید پریفرم، بهترین محصول را تولید و روانه بازار می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز صنایع داخلی، این محصول را به کشور های دیگر صادر می کنند. با توجه به کیفیت بالای محصول، فروش خوبی در بازار های خارجی داشته و از این طریق ارز قابل توجهی برای تولیدکنندگان به همراه داشته است که موجب رونق اقتصادی کشور و اشتغال زایی بیشتر کارجویان گشته است. قیمت عمده پریفرم پلاستیکی با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید پریفرم، برند تولیدی و نوسان عرضه و تقاضا متفاوت است.

امروزه به دلیل گسترش اینترنت و فضای مجازی شرکت تولیدی برای رفاه حال مشتریان پریفرم پلاستیکی را به صورت مجازی عرضه و به فروش می رساند و ضمن معرفی و ارائه محصول، ساز و کار خرید پریفرم پلاستیکی عمده را برای مشتریان و صنایع فراهم نموده اند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان و وقت مشتریان، خریداران بتوانند محصولی با کیفیت و استاندارد را مستقیماً از خریدار تهیه نمایند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید