شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 2 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 7 =

فروش چاپ سیلک روی ظروف پت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع ظروف پت با چاپ سیلکقیمت انواع چاپ سیلک روی ظروف پت

چاپ سیلک روی ظروف پت توسط دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته و در مدت زمان اندک انجام می شود. این چاپ روی پت های ساده و رنگی و همچنین مات و براق صورت می گیرد و دارای تنوع رنگی بالایی نیز هستند. این نوع چاپ به خوبی قابل مشاهده بوده و ماندگاری زیادی هم روی سطح پت دارد به طوری که در زمان شستن پاک نمی شود.‌ فروش چاپ سیلک در حجم های مختلف و به صورت عمده و جزیی باعث شده تا نرخ های متفاوتی هم داشته باشد.

فروش چاپ سیلک روی ظروف پت

مشخصات انواع ظروف پت با چاپ سیلک

مشخصات انواع ظروف پت با چاپ سیلک این مرکز انواع ظروف پت با چاپ سیلک را روانه بازار می کند که در این صورت هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. این ظروف دارای سایز کوجک و بزرگ هستند و به صورت ساده و رنگی و همچنین طرحدار تولید می شوند. آنها دارای مشخصات بارزی هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • هر چه بطری پت بزرگتر باشد ظرفیت و گنجایش بیشتری هم دارد و چاپی که روی آن انجام می شود هم بزرگتر است تا نام و مشخصات محصول به راحتی قابل مشاهده باشد.
  • وزن سبک باعث شده تا این لوازم حمل و نقل آسانی هم داشته باشند و ساخت آنها به صورت دسته دار و بدون دسته سبب شده تا کارایی راحت تری داشته باشند.
  • چاپ سیلک قابل شستشو بوده به طوری که از روی پت پاک نمی شود و به دلیل قدرت چسبندگی بالا به خوبی روی سطح قرار می گیرد.
  • از دیگر مشخصات می توان ساخت آنها با اشکال مختلف اشاره داشت که برای نگهداری مواد رقیق و غلیظ بهترین گزینه هستند.

قیمت انواع چاپ سیلک روی ظروف پت

قیمت انواع چاپ سیلک روی ظروف پت قیمت چاپ سیلک روی ظروف متفاوت بوده و بستگی به نوع و سایر و همچنین کیفیت آن دارد. هر چه سایز بزرگتر باشد مسلما مواد اولیه و رنگ بیشتری برای انجام آن صرف می شود و در این صورت با نرخ بالاتری هم روانه بازار می گردد. نرخ این محصول به صورت لحظه ای تغییر می کند و مشتری برای تهیه کردن آن مشکلات مختلفی را پیش رو دارد.

نمایندگی انواع چاپ هایی را به مردم عرضه می کند که از هر حیث مورد تائید است و با نمونه های خارجی مطابقت زیادی دارد، بنابراین مصرف کنندگان از این نوع محصول استقبال بیشتری می نمایند. برای خرید چاپ اصل باید سایت های مربوط به این کالا را جستجو کنید و از نرخ روز آن ها اطلاع کافی و دقیق کسب نمایید.

هزینه های روز این محصول به وسیله سازندگان مختلف مشخص می شود. در بازار های داخلی و خارجی قیمت چاپ سیلک بستگی به مواد اولیه دارد، چون تمام موادی که در ساخت این کالا به کار می روند دارای نرخ یکسانی نمی باشند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید