شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 1 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

قیمت چاپ روی بطری | چاپ مستقیم لیبل روی انواع بطری

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت چاپ لیبل روی بطریطراحی و چاپ روی درب بطریچاپ لیبل روی بطری آبچاپ مستقیم روی بطری

قیمت چاپ روی بطری

امروزه این سیستم بسته بندی اگر چه کاملا جدید نیست اما کامل  است . فرایند چاپ دیجیتال مستقیم استفاده می شود که احتمال مهاجر آن به داخل صفر است .

رنگ سفید و رنگ های خاص دیگر با رزولوشن نتیجه یک تصویر رنگی با کیفیت بسیار ممتاز است .جوهر در میلی ثانیه خشک می شوند عالی دارند

کیفیت تصاویر و اطلاعات چاپ طی فراینده های بعدی در خط تولید . حمل و نقل  در فرشگاه و در نهایت هنگام مصرف یکسان باقی می ماند . تحقیقات انجام شده تایید می کند که فرایند چاپ دیجیتال مستقیم کاملا ایمن برای چاپ بسته بندی مواد غذایی است .

بطر های PET  چاپ شده قابل بازیافت به صورت بطری به بطری است . به واسطه این تصایر چاپی مورد نیاز مستقیما برروی بطری منتقل می شود . سطح بالای انعطاف پذیری را برای شرکت هایی که از فرایند چاپ مستقیم بهرخ می برند به همراه دارد در مقایسه با سیستم های کلاسیک لیبل زنی زمانی که محصولات در بازار است به مراتب کوتاه تر است .

این سیستم علاوه بر امتیازات فوق هزینه کمتر دارد . مواد لیبل زنی و چسب امروزه کامل غیر ضروری و اضافه هستند هزینه های لجستیک در سیستم چاپ مستقیم پایین آمده و از انتشار گاز نیز به میزان قابل توجهی کاسته می شود

قیمت چاپ روی بطری | چاپ مستقیم لیبل روی انواع بطری

قیمت چاپ لیبل روی بطری

قیمت چاپ لیبل روی بطری چاپ برچسب بطری آب معدنی

امروزه برچسب ها بسیار متنوع شده اند و در نتیجه دستگاه های چاپ آن ها نیز بسیار انعطاف پذیر و طیف تجهیزات جانبی آن ها وسیع شده است . برچسب ممکن است . حاوی توضیحاتی درباره ی محصول باشد و با این که محتوای تبلیغاتی داشته باشد در عین حال  می تواند جنبه امنیتی نیز داشته باشد . ساده ترین نوع برچسب  چاپ بر چسب قیمت می باشد .

برچسب تبلیغاتی شیشه مغازه

برچسب معمولا چاپ بندی را حذف می کند برای مثال به چاپ روی یک بطری پلاستیکی . انتقال اطلاعات و جذاب کردن بطری توسط برچسب انجام میگیرد . برای چاپ لیبل به این نکته نیز توجه می شود که بازیافت مواد نیازی نباشد که برچسب از بسته بندی جداگردد. معمولا چاپ در ابعاد کوچک توسط دستگاهای چاپ فلکسول رول انجام می گردد.

یکی از ویژگی های چاپ برچسب معمولا این است که باید بتواند خریدار را جذب می کند و این احساب را در او بوجود اورد که محصول از کیفیت ویژه ای برخوردار است . به همین دلیل در چاپ در چاپ آن از انواع جلوه های ویژه مانند طلاکوبی . برجسته کاری ورنی  زنی و غیره استفاده می شود.

طراحی و چاپ روی درب بطری

طراحی و چاپ روی درب بطریدستگاه چاپ لیبل بطری بستگی به دستگاه و جدید یا قدیمی بودن ان است صفحه کنترل ان لمسی یا دکمه یا تاچ و…..

قیمت چاپ لیبل بطری بستگی به اندازه و طرح و رنگ  و مهمترین چیز لیبل اندازه ان و ارم شرکت و تعداد ان لیبل است

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار باز به اندازه و طرح و تعداد دارد

دستگاه لبیل زن پشت چسبدار . استوانه ای و دوطرفه مناسب برای چسابدن لبیل بر روی ظرف فلزی . شیشه ای و پلاستیکی (پلی اتیلن و…..) می باشد .

قابلیت تنظیم یک دست پنج را دار است . این دستگاه دارای تنظیم بر روی یک ست چنج  بر روی ظروف درخواستی می باشد که در صورت صاف بودن سطح جای لیبل نیاز به چنج نمی با شد .

ماشین کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به کنترل الکتریکی یا پی ال سی . مانیتور با صفحه کلید لمسی یا تاچ اسکرین و کنترل دور الکترونیکی یا اینورتر می باشد

چاپ لیبل روی بطری آب

چاپ لیبل روی بطری آب تغییر رنگ درب  بطری آب معدی و صورتی که از رنگ های پایه (سفید . نارنجی . قرمز …) استفاده گردد. صرفا در سفارش بالای 6 پالت مقدور است .

امکان چاپ شعار سازمان حداکثر در یک خط کوتاه با جت پرینتر رنگ مشکی مقدور است .

امکان تغییر المانهای طراحی لیبل آب معدنی مانند اضافه کردن رنگهای مختلف و لوگوی شرکت و عنوان فعالیت قابل انجام است .

امکان تغییر رنگ بدنه بطری به رنگهای پایه رایج مانند آبی تیره . سبز تیره . قرمز … در سفارش های بالای 800000 عدد قابل انجام است .

چاپ روی درب بطری پت های باز به همین شکل قرار می گیرند

چاپ مستقیم روی بطری

چاپ مستقیم روی بطری

با دستگاه چاپ دیجیتال جدید شرکت KHS  برچسب و لیبل زنی در صنعت نوشیدنی می تواند حذف شد.

شرکت KHS  ادعا می کند که دستگاه پرینت جدیدش می تواند به طور مستقیم بر روی بطری چاپ بزند و در عوض لیبل را در چاپ حذف کند .

تولید کننده ها می توانند تصویر مورد نظر خود را به طور مستقیم روی بدنه بطری PET با همان سرعت و زمان برچسب زنی  چاپ کنند که بسیار در صنعت نوشیدنی کاربرد دارد

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید