شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 + 5 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

فروش دستگاه تامپو خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های دستگاه تامپو خارجیقیمت جدید دستگاه تامپو خارجی

فروش دستگاه تامپو خارجی در بازار های خرید از رونق بسیار زیادی برخوردار است و فروش این محصول اغلب به روش های مدرن و جدید انجام می شود. استفاده از درجه یک ترین و اصل ترین قطعات برای تولید این محصول، عمر طولانی و ماندگاری بالا، تولید شده توسط برندهای معتبر و معروف از جمله دلایل افزایش فروش این محصول توسط بهترین فروشنده دستگاه تامپو در کشور می باشد. 

فروش دستگاه تامپو خارجی

بررسی ویژگی های دستگاه تامپو خارجی

بررسی ویژگی های دستگاه تامپو خارجی امروزه برای چاپ انواع بنر ها و پدها از دستگاهی به نام دستگاه تامپو استفاده می شود. این دستگاه در قیاس با روش های دیگر چاپ و دستگاه های دیگر دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از مهمترین این ویژگی های می توان به چاپ انواع طرح ها و عکس های مختلف دو بعدی بر روی یک سطح سه بعدی پد مانند اشاره کرد. هماهنگ شدن با انواع سطح های ناهموار و چاپ طرح های مختلف بر روی آنها از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد. 
تامپو گرافی یکی از انواع روش های چاپ برای عکس های مختلف می باشد که به واسطه ی چاپ نور غیر مستقیم انجام می شود. چاپ انواع شکل ها و تصاویر ناهموار و برجسته، امکان چاپ انواع تصاویر با جزئیات کامل و ریز، قابلیت چاپ انواع تصاویر و عکس های پیچیده و سخت با بیشترین سرعت ممکن و غیره از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های دستگاه تامپو خارجی می باشد. 
استفاده از جوهر های مخصوص بر روی پد به منظور چاپ عکس ها با بهترین کیفیت و بالاترین دوام از خصوصیات اصلی این دستگاه به حساب می آید. نام پد نصب شده در این دستگاه که سبب چاپ عکس ها می شود، سیلیکون می باشد که جنس آن از لاستیک تشکیل شده است. همچنین از این دستگاه می توان برای چاپ انواع مدل های مختلف بر روی سطوح گرد نیز استفاده کرد. 

قیمت جدید دستگاه تامپو خارجی

قیمت جدید دستگاه تامپو خارجی قیمت جدید دستگاه تامپو خارجی نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است که علت اصلی آن افزایش قیمت مواد اولیه در ساخت و تولید این محصول و افزایش کیفیت آن می باشد. تولید دستگاه تامپو در طرح های جدید باعث شده تا قیمت های به روزتری توسط انواع سازمان های مربوطه برای آن مشخص و تعیین شود. 
قیمت خرید دستگاه تامپو خارجی در دوره های مختلف متفاوت و متغیر است که علت اصلی این تفاوت، نوسانات بازار و تغییر در قیمت قطعات و مواد اولیه می باشد. قیمت جدید این نوع دستگاه به علت افزایش نرخ ارز و دلار، نسبت به قبل کمی بیشتر شده است. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید