شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

قیمت چاپ روی بطری جدید | مرکز خرد و فروش انواع بطری چاپ شده عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت چاپ روی بطری پلاستیکیقیمت چاپ سیلک روی انواع بطری هاخرید و فروش انواع بطری های چاپ شدهتولید عمده انواع بطری های با کیفیت

چاپ روی بطری، برای مقاصد گوناگونی به کار می رود، از جمله: تاریخ تولید و انقضاء، معرفی کالا و معرفی شرکت. برای همین بیشتر تولیدکنندگان از روش چاپ روی بطری استفاده می کنند. قیمت چاپ روی بطری جدید، در بازار این کار متفاوت است. مراکز گوناگونی وجود دارند که در زمینه خرید و فروش انواع بطری چاپ شده عمده فعالیت دارند. با سر زدن به وب سایت های مختلف اینترنتی می توان، به راحتی به شرکت هایی که در این عرصه فعال هستند، سر زد و قیمت و کیفیت کارشان را بررسی نمود. چاپ روی بطری از دو طریق، سیلک و تامپو انجام می پذیرد. هر کدام از این شیوه ها مزیت های خود را دارند و روی اجناس مختلف کار می شوند. درباره استفاده از این روش ها، باید با کارشناسان و مشاوران، مشورت کرد.

قیمت چاپ روی بطری جدید | مرکز خرد و فروش انواع بطری چاپ شده عمده

قیمت چاپ روی بطری پلاستیکی

قیمت چاپ روی بطری پلاستیکی هر شرکتی قیمت چاپ روی بطری پلاستیکی را متفاوت اعلام می کند. البته این مسئله بستگی به کیفیت کاری که انجام می دهند، دارد. در این زمینه بهتر است به وب سایت ها شرکت های مختلف سر زده و با تماس با آنان قیمت چاپ روی بطری پلاستیکی و یا کالاهای دیگر را پرسید. همچنین از این راه می توان نمونه کاری آنان و کیفیت کارشان را بررسی کرد.

قیمت چاپ سیلک روی انواع بطری ها

قیمت چاپ سیلک روی انواع بطری هایکی از راه های چاپ روی انواع بطری، چاپ سیلک است. این روش با پارچه یا توری انجام می شود؛ پارچه یا توری ای که سوراخ های بسیاری دارد. با روش چاپ سیلک می توان چاپ های تک رنگ و یا چند رنگ را روی مواد گوناگون انجام داد. تصویر چاپ از این طریق روی مواد مانند سرامیک، فلز و پارچه مقدور می باشد. با روش سیلک می توان روی اجسام با شکل های غیر مسطح و مدور تصویر چاپ نمود. چاپ سیلک انواع مختلفی دارد که در زیر به آن اشاره می نماییم:

  • چاپ ترام
  • چاپ با لاک حساس برجسته آبی
  • چاپ پلاستی زول
  • چاپ معمولی

قیمت چاپ سیلک روی انواع بطری ها، بستگی به شرکتی دارد که کار را انجام می دهد. برای این کار مراجعه حضوری و غیرحضوری ضروری است.

خرید و فروش انواع بطری های چاپ شده

خرید و فروش انواع بطری های چاپ شده شرکت های گوناگونی در بازار فعالیت می کنند که در کار خرید و فروش انواع بطری های چاپ شده و چاپ بطری هستند. برای پیدا کردن شرکت هایی که در این عرصه فعال هستند، نیاز است جستجویی ساده در اینترنت انجام دهید. بی گمان به شرکت های متعددی برخواهید خورد که کار خرید و فروش انواع بطری های چاپ شده را انجام می دهند. در این زمینه بهتر است از آنانی که تجربه بیشتری دارند یا با مشاوران اقتصادی تماس بگیرید تا در امر خرید و فروش انواع بطری های چاپ شده، موفق باشید و در عین حال بتوانید بهترین نمونه از محصول را به دست آورید.

تولید عمده انواع بطری های با کیفیت

تولید عمده انواع بطری های با کیفیتبطری ها، انواع گوناگونی دارند که یکی از آن ها، بطری های پلاستیکی است. از این نوع بطری ها، معمولاً برای ذخیره مایعات، نوشیدنی های گازدار و بی گاز، روغن موتور و آشپزی، دارو، شامپو و … استفاده می شود. بطری ها در اندازه مختلف ساخته می شوند. ساخت بطری های پلاستیکی به روش های مختلفی صورت می گیرد که به این شرح است:

  1. پلی اتیلن ترفتالات: این بطری خواص مختلفی مانند سبک بودن، جذب پایین عطر و طعم، ظاهری زیبا، دسترسی آسان، قیمت پایین، شفافیت، سبک بودن و استحکام بالا را دارند.
  2. پلی اتیلن متراکم: برای بطری های پلاستیکی استفاده می شود که این ماده سد خوبی در برابر رطوبت، مقاوم و ماده ای اقتصادی به شمار می رود.
  3. پلی اتیلن کم تراکم: شباهت به پلی اتیلن متراکم دارد اما دارای مقاومت شیمیایی کمتری نسبت به پلی اتیلن متراکم میباشد؛ ولی شفاف تر و انعطاف پذیرتر است.

برای خرید بطری پلاستیکی، اطلاع از قیمت بطری، خرید بطری عمده، می توانید به بازار صالح آباد، مرکز فروش بطری پلاستیکی در تهران و همچنین مراکز فروش این نوع بطری ها در شهرستان ها مراجعه کنید یا به فروشگاه های آنلاین سر بزنید.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید