شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 4 =

بازار فروش بطری دوغ خمره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع بطری دوغ پلاستیکیتولید کننده بطری دوغ خمره ای

دوغ برای حفظ طعم و مزه ای که دارد باید در بطری های مناسب بسته بندی شود که مناسبترین نوع آن بطری دوغ خمره ای می باشد که ظاهری شکیل و زیبا نیز دارد.

بازار فروش بطری داغ خمره ای شکل بسیار پر رونق است و با تعداد بسیار بالایی تولید می گردد و فعالان در حوضه دوغ و شیر می توانند از این کالا برای بسته بندی و جذب مشتری از این کالا استفاده نمایند.

بازار فروش بطری دوغ خمره ای

بررسی انواع بطری دوغ پلاستیکی

بررسی انواع بطری دوغ پلاستیکی در بررسی انواع بطری دوغ پلاستیکی می توانیم به سایز این کالا اشاره نماییم این بطری ها در نوع یک لیتری و دو لیتری یا چهار لیتری موجود می باشد و خرید بطری با سایزهای بزرگ مقرون به صرفه می باشد زیرا با خرید یک بطری بزرگ از پرداخت هزینه های بیشتر برای خرید بطری کوچک جلوگیری می شود. شکل و طرح متفاوت این مجموعه متفاوت است و نوع خمره ای آن شکیل تر است و نوع دیگر آن استوانه ای شکل است که حجم های متفاوتی از دوغ را در خود جای می دهند.

مواد اولیه ساخت این بطری ها از جنس پلاستیکی درجه یک است و از مواد بازیافتی و ضایعات 

پلاستیکی تهیه نشده است زیرا ارتباط مستقیمی با سلامتی انسان دارد و باید در حفظ سلامت انسان ها کوشا بود و این موضوع اهمیت فوق العاده ای دارد.
تولید بطری دوغ با دستگاه های استاندارد روز دنیا و با کمک فناوری ها و علم دانش روز ساخته شده است. این بطری ها علاوه بر اینکه برای دوغ مناسب است برای شیر و آب و یا هر مایع دیگری نیز کارایی دارد چون جریان هوا در آن نفوذ ندارد و مانع از خرابی مواد درون این بطری ها می گردد.

تولید کننده بطری دوغ خمره ای

تولید کننده بطری دوغ خمره ای کارخانه های تولید کننده بطری دوغ خمره ای این کالا را با تعداد بالا و با بهترین کیفیت تولید کرده است و باعث به وجود آمدن بازار کار بزرگی در کشور شده است. تولید این کالا رو به افزایش می باشد به طوری که دیگر نیازی به واردات این محصولات نیست و حتی می تواند در زمینه صادرات نیز نقش پر رنگی داشته باشد.

فروش بطری دوغ در سایت فروش این کالا با قیمتی مناسب به خریداران فروخته می شود زیرا این کالا را از خود تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانند و با حذف واسطه ها تعرفه خرید کاهش یافته است. برای خرید عمده این کالا افراد می توانند به این سایت مراجعه کنند و با تعداد بالا آن را بخرند و مورد استفاده قرار دهند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید