شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

صادرات چاپ تامپو برقی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت چاپ تامپو برقی با دستی چیست؟توزیع عمده چاپ تامپو برقی

دستگاه چاپ تامپو برقی از جمله دستگاه های می باشد که جهت چاپ ساده بر روی انواع سطوح و تبلیغات محصولات به کار گرفته می شود و عملیات چاپ را به آسانی انجام می دهد و به دلیل هزینه پایین استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین جهت بسیار مورد توجه مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفته است و از این رو با توجه به تقاضای بالایی مشتریان خارجی صادرات چاپ تامپو برقی را به کشورهای مختلف انجام می گیرد.

صادرات چاپ تامپو برقی

تفاوت چاپ تامپو برقی با دستی چیست؟

تفاوت چاپ تامپو برقی با دستی چیست؟ اگر تابه حال برایتان پیش آمده است که فکر کنید چگونه بر روی خودکار، جاسوئیچی، هدایای ریز تبلیغاتی و … عملیات چاپ را انجام می دهند؟

بله درست است! استفاده از چاپ تامپو برای ایجاد چاپ بر روی این سطوح تولید گردیده است، این چاپ ها معمولا بر روی همه سطوح همچون گرد، نیمه گرد، خمیده و … به کار گرفته می شوند.

امروزه انواع چاپ تامپو به صورت های دستی، برقی و … تولید می گردد که می توان گفت تفاوت های با یکدیگر دارند. مثلا چاپ تامپو برقی معمولا از سرعت بسیار بالاتری در چاپ بر روی سطوح مختلف برخوردار است و بر روی همه سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه ها به صورت نیمه اتومات یا تمام اتومات طراحی شده اند و در حین عملیات چاپ استفاده بسیار کمی از نیروی انسانی می شود.

اما در مقابل چاپ تامپو دستی سرعت کمتری نسبت به نوع دستی دارند، بیشتر کار همچون فیکس کردن محصول و … با استفاده از دست برای عملیات چاپ انجام می گیرد.

این نوع چاپ معمولا هزینه کمتری نسبت به استفاده از پاپ برقی دارد اما راندمان کار پایین تر می آید. معمولا این نوع چاپ تامپو از یک رنگ جهت انجام عملیات چاپ استفاده می کند و بیشتر مناسب استفاده جهت کارهای کوچک همچون لوگو، کدهای ثابت و به طور کلی کارهای ساده می باشد.

توزیع عمده چاپ تامپو برقی

توزیع عمده چاپ تامپو برقی امروزه بال توجه به این که بسیاری از برندها جهت معروفیت محصولاتشان به ارائه هدایای تبلیغاتی می پردازند استفاده از چاپ تامپو برقی بسیار متداول شده است و این نوع چاپ بسیار مورد توجه مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته است.

به طوری که صادر کننده چاپ تامپو برقی انواع مختلفی از این محصول را در حجم بالا به کشورهای گوناگون ارسال می نماید.

اما به طور کلی توزیع چاپ تامپو برقی به شیوه های مختلفی توسط تولید کننده آن انجام می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید این محصول بپردازند که از جمله این شیوه ها می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد.

Call Now Buttonتماس بگیرید