شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 3 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

فروش ویژه بطری دوغ کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد تشکیل دهنده بطری پلاستیکیتوزیع مستقیم بطری دوغ کوچک

سال هاست که بطری های پلاستیکی، جای خود را در میان مواد غذایی باز کرده و با تنوع بالایی تولید می شوند؛ بطری دوغ کوچک، نمونه ای از این محصولات است که جهت بسته بندی یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ در حال حاضر شاهد فروش انواع بطری دوغ به صورت ویژه می باشیم؛ این بطری ها به گونه ای طراحی شده اند که واکنش خاصی با دوغ نداشته باشند.

فروش ویژه بطری دوغ کوچک

مواد تشکیل دهنده بطری پلاستیکی

مواد تشکیل دهنده بطری پلاستیکی در گذشته های نه چندان دور از بطری های شیشه ای برای ذخیره و بسته بندی نوشیدنی هایی مثل دوغ و نوشابه استفاده می شد؛ هر چند که این بطری ها از نظر بهداشتی سالم به نظر می رسیدند؛ اما همواره از نظر شست و شوی صحیح و استفاده مجدد از آنها تردید وجود داشت؛ گذشته از آن نگهداری و حمل و نقل بطری های شیشه ای، نیاز به دقت زیادی داشت؛ چرا که همواره با خطر شکستن مواجه بودند.

از حدود پنجاه سال پیش، بطری های پلاستیکی به بازار آمده و طی مدت اندکی توانستند؛ جایگاه خود پیدا کنند؛ امروزه در اغلب کارخانه های مواد غذایی از این اقلام جهت بسته بندی انواع نوشیدنی، روغن و مواردی از این قبیل استفاده می کنند.

در رابطه با مواد تشکیل دهنده بطری پلاستیکی، باید گفت که انتخاب این مواد تا حدودی به روش تولید بستگی دارد؛ اما در حالت کلی می توان بیان کرد که این بطری ها ممکن است؛ از جنس پلی اتیلن متراکم، پلی اتیلن کم تراکم، پلی اتیلن ترفتالات، پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن یا پلی کربنات باشند.

توزیع مستقیم بطری دوغ کوچک

توزیع مستقیم بطری دوغ کوچک فروشنده بطری کوچک، ارقام مختلف این محصول را با کیفیت مطلوب در اختیار تولید کنندگان نوشیدنی و مواد غذایی قرار می دهد؛ به عنوان مثال می توان به توزیع مستقیم بطری دوغ کوچک اشاره کرد.

دوغ، یکی از نوشیدنی های محبوب و مفیدی است که در بطری های پلاستیکی عرضه می شود.
همان گونه که در قسمت قبل اشاره شد؛ بطری های پلاستیکی، هیچ کدام از مشکلات محصولات مشابه شیشه ای را نداشته و از خطر افتادن و شکستن در امان هستند؛ علاوه بر این یکبار مصرف بودن آنها باعث شده است که مردم با اطمینان بیشتری آنها را خریداری کنند؛ از طرفی بطری های پلاستیکی دوغ، سبک بوده و قیمتی بسیار مناسب دارند.

هر چند که ماهیت همه بطری های کوچک دوغ، تقریباً یکی است؛ اما این محصولات از نظر مواد تشکیل دهنده، ضخامت، میزان شفافیت یا رنگ بطری و همچنین شکل ظاهری، تفاوت های اندکی با یکدیگر دارند؛ اما آنچه مهم است؛ مرغوبیت مواد اولیه و بهداشتی بودن این بطری ها است.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید