شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 5 =

قیمت انواع پریفورم دهانه 120

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی مهم در خرید پریفورم دهانه 120محل فروش پریفورم دهانه 120

با توجه به تغییرات قیمت های انواع پریفورم در بازار، نمی توانیم قیمت خرید پریفورم دهانه 120 را به طور دقیق در نظر بگیریم ولی شما خریداران عزیز جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

عواملی مانند کیفیت محصول، برنده عرضه کننده، نحوه خرید، قیمت روز پریفورم، سایز دهانه و بدنه پریفورم و … تاثیر مستقیمی بر قیمتم پریفورم تمام شده دارد.

قیمت انواع پریفورم دهانه 120

نکاتی مهم در خرید پریفورم دهانه 120

نکاتی مهم در خرید پریفورم دهانه 120

پریفورم جزو یکی از بهترین مواد اولیه انتخابی جهت ساخت انواع و اقسام بطری های بسته بندی می باشد و به همین دلیل بسیاری از واحدهای تولیدی جهت تولید انواع و اقسام بطری ها از این محصول استفاده می کنند.

پریفورم ها دارای سایز بندی مختلف در بدنه و دهان هستند و یکی از پر استفاده ترین فرم های موجود در بازار پریفورم سایز 120 می باشد که خیلی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

در واقع دهانه پریفورم می‌تواند مشخص کننده نوع کاربرد این محصول باشد مثلاً پریفورم با دهانه ۲۸ جزو استانداردترین دهانه جهت بسته بندی مایعات بدون گاز و یا گازدار است همچنین پریفورم های دهانه ۱۲۰ جهت بسته بندی کردن انواع و اقسام لبنیات انواع شکلات قابل استفاده می باشد در حقیقت پریفورم های دهانه ۱۲۰ جزو پریفورم های دهان گشاد بوده و در این شکل های گوناگون قابل تولید است.

آشنایی با برخی از مشخصات و ویژگی های پریفورم با کیفیت:

  • داشتن شفافیت بالا
  • دارا بودن وزنی سبک
  • داشتن استحکام بالا
  • دارا بودن خاصیت خزشی مناسب
  • میزان جذب پایین عطر و طعم محتویات
  • دارا بودن مقاومت بالا در مقابل مواد شیمیایی مختلف
  • داشتن قیمت پایین

بنابراین در هنگام خرید پریفورم حتماً به فاکتورهای مذکور توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید و از خرید خود راضی باشید.

محل فروش پریفورم دهانه 120

محل فروش پریفورم دهانه 120

شرکت ما به عنوان یکی از مراکز فروش پریفورم است که از گذشته در زمینه توزیع و فروش انواع پریفورم با ابعاد مختلف مشغول فعالیت به مردم بوده است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

پریفورم های تولید شده در کشورمان دارای کیفیتی بسیار بالا است و با سایزبندی مختلف قابل تولید است از اینرو طرفداران زیادی در همه دنیا دارد و باعث افزایش میزان تقاضای عموم مردم برای خرید این محصول شده است.

سفارش پریفورم به صورت عمده، سبب کاهش قیمت این محصول گردیده و رضایت بیشتر مشتریان را در بر دارد و مردم می توانند با هزینه کمتر، مقدار بیشتری از این محصول را خریداری کنند.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید