شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 3 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 6 =

قیمت تریگر اسپری عمده در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با تریگر اسپری صادراتیفروش انواع تریگر اسپری عمده

تیک پلاست یکی از مهم ترین و بزرگترین کارخانه ی تولید ظروف پلاستیکی است و پلاسنیک جز مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی قرار دارد که در زندگی امروزه کاربرد های زیادی دارد .این کارخانه تریگر اسپری عمده تولید کرده و با قیمت مناسب در بازار عرضه میکند.تریگر یکی از پرمصرف ترین انواع اسپری است که برای اسپری های پلی اتیلین و پت استفاده میکنند.

قیمت تریگر اسپری عمده در بازار

آشنایی با تریگر اسپری صادراتی

آشنایی با تریگر اسپری صادراتی انواع تریگر اسپری در همه ی فروشگاه های معتبرسراسر کشور وجود دارد که در صورت نیاز خریداری کنید . نام دیگر این محصول پمپ اسپری تفنگی است این محصول ساختار پیچیده ایی دارد اما تولید ان بسیار مهم و ضروری است.

اجزا تشکیل دهنده داخلی این محصول شامل:

  • اهرم اسپینر چرخنده
  • شیر توبی و یا بال ولو
  • پیستون

اجزا تشکیل دهنده بیرونی این محصول شامل:

  • اهرام پر کننده
  • اهرام ماشه ایی
  • نازل پخش کننده

مکان تنظیم میزان خروجی محلول اصلی ترین قسمت این محصول است. اگر در تریگر اسپری از اجزا با کیفیت استفاده نشود این ساختار پیچیده بی کیفیت ساخته میشود باید قالب های تزریقی که برای ساخت این قطعه بکار گرفته میشود کار خود را به بهترین روش و بدون خطا انجام دهند.

شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند و هرکدام از روشهای مختلفی برای تولید این محصول استفاده میکنند و پس از بسته بندی به دست مصرف کنندگان می رسد.

مینی تریگر اسپری طرفدار های زیادی در بازار و کاربرد های فراوان دارد.مشخصات آن از جمله طرح های مختلف و رنگ بندی های مختلفی از جمله:سبز،آبی،قرمز،سفید،مشکی و زرد است.

قابلیت های مختلف این اسپری برای اسپری ضد عفونی و پاک کننده انواع کاشی و سرامیک،سینک ظرفشویی و اسپری مخصوص باغبانی و مراقبت از گیاهان و گلهای آپارتمانی که معمولا از مینی اسپری استفاده می شود.

هر درب اسپری به دو صورت اسپری میشود:

  • رقیق
  • غلیظ پاش

پمپ اسپری تریگر یا تفنگی در دسته رقیق پاش ها قرار دارند.این محصول از صادرات خوبی برخوردار است.این محصول به دو صورت صورت مستقیم و غیر مستقیم توزیع میشود.

تریگر اسپری ایرانی با کیفیت عالی و قیمت های مناسب به صورت عمده به کشور های همسایه صادر میشود و به چرخه ی اقتصاد کمک بسیار میکند.

قطر دهانه پمپ اسپری تریگر به صورت استاندارد طراحی می شود تا امکان نصب بر روی انواع بطری ها را داشته باشد و تا حد امکان قابل استفاده باشد و نیاز نیست برای هر بطری پمپ اسپری تهیه کنید

فروش انواع تریگر اسپری عمده

فروش انواع تریگر اسپری عمده

  • قیمت تریگر اسپری کاملا مناسب است.از انجایی که مصرف کنندگان بخواهند به صورت عمده این محصول را خریداری کنند از تخفیفات ویژه بهرمند خواهند شد و به انها عرضه میشود تا در صورت نیاز استفاده شود و در اختیار عموم قرار بگیرد.
ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید