شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 4 =

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطری|معتبر ترین مرکز پخش دستگاه چاپ

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطریانواع دستگاه چاپ بطریفروش دستگاه چاپ بطری به صورت عمدهبزرگترین تولید کننده دستگاه چاپ روی بطری

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطری بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شرکت های دولتی و بازرگانی گوناگون برای معرفی کالای خود، راه های مختلفی را در پیش می گیرند. یکی از این راه ها، چاپ برچسب به روی محصولات است. در این زمینه شرکت های طراح و گرافیکی بسیاری فعالیت دارند. این شرکت های از طریق دستگاه چاپ اقدام به ساخت برچسب روی کالاهای صنعتی می کنند که شامل چاپ روی قطعات صنعتی، روی انواع فلش و لامپ، بطری، هدایای تبلیغاتی، سی دی، خودکار، شیشه عطر و … است. در میان دستگاه های چاپ می توان به دستگاه چاپ تامبو اشاره کرد. این دستگاه نسبتاً ارزان است و نیمه اتوماتیک و برای تیراژهای کم کاربردی می باشد. قابلیت های چاپ تامپو از این قرار است: 

  • امکان چاپ روی تمامی هدایای تبلیغاتی 
  • امکان چاپ روی سطح گرد و منحنی 
  • بالا بودن سرعت و کیفیت چاپ
  • امکان چاپ روی مواد مختلف و متنوع از هر گونه جنس و به هر شکلی 
  • ارزان بودن چاپ 

صنایعی که به تبلیغ و چاپ برچسب نیاز دارد، صنایع مواد غذایی به ویژه آشامیدنی ها می باشند. تولیدکنندگان این صنایع برای معرفی فرآورده هایشان از برچسب استفاده می نمایند و سفارشاتشان را به شرکت های طراح و چاپ می دهند. این شرکت ها دستگاه های گوناگونی را به کار می گیرند و برای تهیه دستگاه هایشان به معتبرین مراکز پخش دستگاه چاپ مراجعه می نمایند. برای این شرکت ها قیمت دستگاه چاپ روی درب های بطری و روی اشیاء دیگر بسیار اهمیت دارد. 

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطری|معتبر ترین مرکز پخش دستگاه چاپ

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطری

قیمت دستگاه چاپ روی درب بطریروی درب بطری ها مارک کالا و تاریخ تولید و انقضاء چاپ می شود. در این زمینه دستگاه های اتوماتیک و نیمه اوتوماتیک وجود دارد. قیمت دستگاه چاپ روی درب بطری متفاوت است. نرخ این دستگاه ها بستگی به جنس و کارکردشان دارد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به سایت ها و فروشگاه های آنلاین مراجعه کرد. این سایت ها در کنار قیمت این دستگاه، قیمت دستگاه چاپ روی اشیاء مختلف یا به عبارتی دیگر قیمت دستگاه چاپ بر روی همه چیز را اعلام می نماید. قیمت دستگاه چاپ روی پارچه و قیمت دستگاه چاپ روی چرم نمونه ای از آن هاست. هر کدام از این دستگاه ها کاربردهای ویژه خود را دارند. 

انواع دستگاه چاپ بطری

انواع دستگاه چاپ بطریبا جستجویی ساده در وب سایت های فروش دستگاه های چاپ، به راحتی می توانیم انواع دستگاه چاپ بطری را پیدا و تهیه کنیم. این دستگاه انواع مختلفی دارد که پر کاربردترین آنها به شرح زیر است:

  • دستگاه چاپ تامپو: این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در این عرصه است و توانایی چاپ روی بطری، فلش مموری، خودکار، لوازم التحریر، سرکلیدی، ظروف یکبار مصرف، لوازم آشپزخانه، قطعات خودرو و غیره را دارد. این دستگاه همچنین دارای نمونه های دیگری مانند: چاپ دستی یا رومیزی و دستگاه چاپ دو رنگ، است. 
  • دستگاه چاپ چهار رنگ کانوایر: این دستگاه چاپ یکی از انواع تامبو می باشد که برای چاپ روی ظروف یکبار مصرف، انواع کالای پلاستیکی، لوازم خانگی و بطری مورد استفاده قرار می گیرد. 
  • دستگاه چاپ سیلک همه کاره: این دستگاه قابلیت چاپ روی همه سطوح صاف با متریال مختلف، ظروف یکبار مصرف، تی شرت، فلز، سنگ، بادکنک، خودکار فلزی و پلاستیکی، بطری های شیشه ای و پلاستیکی را دارد. 

فروش دستگاه چاپ بطری به صورت عمده

فروش دستگاه چاپ بطری به صورت عمدهفروش دستگاه چاپ بطری به صورت عمده، از سوی شرکت های تولیدی و واردکننده انجام می شود. این دستگاه ها را می توان با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و همچنین شرکت ها، خریداری کرد. فروش این دستگاه از سوی وب سایت های معتبر صورت می گیرد و توصیه می شود تا از جایی خریداری شود که دستگاه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشد. 

بزرگترین تولید کننده دستگاه چاپ روی بطری

بزرگترین تولید کننده دستگاه چاپ روی بطریشرکت های مختلفی در ایران، در کار تولید دستگاه چاپ روی کالاهای گوناگون هستند. بزرگترین تولید کننده دستگاه چاپ روی بطری را می توان با جستجو در اینترنت پیدا کرد. در کنار تولید، برخی از شرکت های تجاری، کار واردات دستگاه های چاپ روی بطری را انجام می دهند. 

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید