شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 6 =

شرکت دایاپلیمر کاسپین شما را به خرید بهترین محصولات بطری، چاپ تامپو وسیلک روی ظروف  دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 5 =

صادرات پریفرم آب معدنی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید استفاده از پریفرم برای آب معدنیفروش ویژه پریفرم آب معدنی

این روزها در کشورمان کارخانجاتی وجود دارند که با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا و مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید و صادرات پریفرم آب معدنی نموده و آن را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند. مواد اولیه ای که برای تولید این محصول به کار می رود پلی اتیلن ترفتلات نام دارد که پس از مخلوط شدن با سایر مواد مورد نیاز، با استفاده از حرارت شکل داده شده و به صورت بطری های مخصوص آب معدنی در می آید.

صادرات پریفرم آب معدنی

فواید استفاده از پریفرم برای آب معدنی

فواید استفاده از پریفرم برای آب معدنی مدت های بسیار زیادی است که شاهد فروش و عرضه انواع آب معدنی، نوشابه، دوغ و … در ظرف های پلاستیکی هستیم که به اصطلاح به آن پریفرم گفته می شود. با توجه به حجم گسترده ای از نوشیدنی ها که در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد، نیاز به یک بطری مناسب بیش از هر زمان دیگری احساس می شد. 
این محصول در ابتدا توسط شرکت های خارجی تامین می شد، اما در حال حاضر کشورمان ایران به عنوان تولید کننده و صادر کننده پریفرم آب معدنی و سایر نوشیدنی ها به فعالیت مشغول بوده و نام و آوازه آن در میان سایر مناطق دنیا نیز پیچیده است.

از جمله مهمترین فواید استفاده از پریفرم برای آب معدنی می توان به پارامترهای زیر اشاره نمود:

  • این محصول در برابر شکست و سوراخ شدن مقاومت بسیار بالایی دارد، در نتیجه می توان آن را به راحتی حمل نمود و به مقصد مورد نظر انتقال داد.
  • ظرف های تولید شده بر مبنای پریفرم دارای قابلیت لیبل زنی بوده و به راحتی می توان برچسب مورد نظر را بر روی آنها نصب نمود.
  • ظاهر این نوع ظروف بسیار شیک و زیبا می باشد و همین امر می تواند بر افزایش میزان فروش آن تاثیر فوق العاده ای داشته باشد.
  • محصولات پریفرمی دارای شفافیت بالایی بوده و به راحتی می توان محتویات داخل آن را مشاهده نمود.

فروش ویژه پریفرم آب معدنی

فروش ویژه پریفرم آب معدنی در حال حاضر بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان آب های معدنی، به مراکز معتبر فروش پریفرم آب معدنی مراجعه نموده، بهترین نوع آن را که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است خریداری کرده و توسط آن اقدام به بسته بندی و فروش آب معدنی خویش می نمایند.
شایان ذکر است که قیمت پریفرم آب معدنی به صورت عمده، بسیار ارزان و مناسب می باشد و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، بهترین نوع آن را تهیه کرد و به این صورت اقدام به رشد و گسترش حرفه خود نموده و رضایت خاطر مشتریان را جلب کرد.

ساسان مرادی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید